Mindent a vevőkért

Mayer György
2001. 12. 29. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kormány 1996-ban hozta létre a Nemzeti Minőségi Díjat azzal a céllal, hogy ösztönözze a minőségi munkát, amely kulcskérdés a magyar gazdaság jövője és elsősorban az uniós csatlakozásunk szempontjából. A Nemzeti Minőségi Díjat eddig húsz vállalat érdemelte ki, közülük tavaly négyen bejutottak az Európai Kiválóság Díj döntőjébe, ezt követően a Burton-Apta Tűzállóanyag-gyártó Kft. elnyerte a fődíjat.
Az egyik tavalyi győztes a Macher Kft., amelyet 1991-ben három székesfehérvári munkanélküli kényszervállalkozóként alapított, eleinte alapvetően bérmunkára berendezkedve. Az elmúlt tíz év alatt száz főt foglalkoztató, ma már mintegy ötszázmillió forintos árbevételt elérő és termékeiknek 65 százalékát német piacra exportáló vállalattá növekedett a cég. Macher Endréné ügyvezető igazgató szerint náluk elsődleges a vevői elégedettség, és mindent ennek érdekében tesznek. A tavaly Nemzeti Minőségi Díjat nyert vállalkozás története sikertörténet, ám rengeteg munkát jelentett az elmúlt tíz év alatt. Ezen túlmenően a sikereket elsősorban a hatékony csapatmunkának köszönhetik, ahol minden dolgozó tudatában van a minőség meghatározásának, a vevő elsődlegességének.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.