A főpolgármester kifejtette, hogy a másodfokon eljáró Közlekedési Főfelügyelet megvizsgálta annak a XI. kerületi lakosnak a beadványát, aki szerint a beruházás előkészítése során jogsértés történt, ám ilyet nem találtak, s kiadták a jogerős építési engedélyt a munkálatok elkezdéséhez. A Bartók Béla út felújítása májusban kezdődik. A városvezetés által a 4-es metróhoz kapcsolódó felszíni beruházásként emlegetett rekontsrukció várhatóan októberben fejeződik be. Az első szakaszban kialakítják a Szent Gellért tér arculatát, és esztétikusabbá teszik azt. Az ígéretek szerint lényegesen megnő ezen a környéken a gyalogosok rendelkezésére álló és a zöld felületek nagysága. A teret két részre osztják, egyik része a Gellért Szálló előtt, másik része pedig a Budafoki út torkolatánál lesz. Megújulnak a villamosvágányok is a Bartók Béla úton, így megszűnhet a zötykölődés és a tömegközlekedési eszközök torlódása. A Bartók Béla úton egy BKV-pálya lesz, amelyet villamosok és autóbuszok is használhatnak. A két szélén gömbsüvegsoros elválasztóvonalat építenek ki, és kétszer három méter szélességű forgalmi sávot létesítenek a gépjárművek részére. Demszky Gábor elmondta: a parkolóhelyek száma azonban csökken, a jelenlegi igényeknek mindöszsze a 34 százalékát tudják majd biztosítani. A Móricz Zsigmond körtéren egy olyan gyalogos-aluljárót hoznak létre, amely a későbbiekben bizonyos bővítésekkel csatlakozni tud a 4-es metró megállójához, és kapcsolatot teremt a felszín és a metrócsarnok között. Ugyanitt nyilvános vécéket is létesítenek, amelyekből köztudomásúan kevés van Budapesten. A belső Fehérvári úti és a körtéri munkálatok az aluljárókkal együtt 2003-ban fejeződnek be.
Feltámadt a BL-győztes, óriási meccsen lett Európa új királya
