Emelkedő külpiaci támogatások

Jelentősen bővíti a magyar kis- és középvállalkozások külpiacra jutásának támogatását a Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési (ITDH) Kht. – tudtuk meg Skultéti Vilmostól, az ITDH vezérigazgatójától.

2002. 01. 07. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az ITDH tapasztalatai szerint elsősorban a kis- és középvállalatok külföldi jelenléte nem volt sikeres az elmúlt években, ezért a Külügyminisztériummal közösen az idei évtől bővítették a bemutatkozási lehetőségeket. A Kereskedelemfejlesztési Célelőirányzat (KFC) pályázatainak segítségét az idei évtől igénybe lehet venni a nemzetközi kiállításokon történő megjelenéshez is. Az eddig közismert és széles körben alkalmazott támogatási jogcímeken túlmenően új elemként a vállalkozások többek között pályázhatnak a standépítés, a kiállítási áruminta kiszállítási költségeinek és az érintett cégek egy-egy munkatársának utazási és szállásköltségének 50 százalékos támogatására. Az új rendszer minden valószínűség szerint jelentősen bővíteni fogja a magyar vállalatok exportpiaci megmérettetésének, és ezzel együtt exportjának lehetőségeit.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.