Az ITDH tapasztalatai szerint elsősorban a kis- és középvállalatok külföldi jelenléte nem volt sikeres az elmúlt években, ezért a Külügyminisztériummal közösen az idei évtől bővítették a bemutatkozási lehetőségeket. A Kereskedelemfejlesztési Célelőirányzat (KFC) pályázatainak segítségét az idei évtől igénybe lehet venni a nemzetközi kiállításokon történő megjelenéshez is. Az eddig közismert és széles körben alkalmazott támogatási jogcímeken túlmenően új elemként a vállalkozások többek között pályázhatnak a standépítés, a kiállítási áruminta kiszállítási költségeinek és az érintett cégek egy-egy munkatársának utazási és szállásköltségének 50 százalékos támogatására. Az új rendszer minden valószínűség szerint jelentősen bővíteni fogja a magyar vállalatok exportpiaci megmérettetésének, és ezzel együtt exportjának lehetőségeit.
Kijevi bohócnak nevezte a volt orosz elnök Zelenszkijt
