Ideiglenes telefonközpont

Március közepére lesz kész a BKV telefonközpontja, amely még december elején égett ki. Nyolcezer vonalkapacitású alközpontot ugyanis senki nem tart raktáron, és sürgősséggel is hat-nyolc hétig tart a gyártás és a szállítás.

Gidró Kriszta
2002. 01. 09. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Nagy László, a központot üzemeltető Trafficom Kft. műszaki vezetője lapunknak elmondta: a december 5-i tűzben a helyiség berendezése és a technikai felszerelések teljesen tönkrementek. A Trafficom Kft. most egy ideiglenes központot működtet, ám ennek kapacitása lényegesen kisebb, mint az eredeti berendezésé.
Nagy László elmondta: egy nyolcezer vonalat kezelő alközpontot senki nem tart raktáron, azt újra le kell gyártani. Bár ezt a cég sürgősséggel kérte, a szállítást csak hat-nyolc hét alatt vállalta a gyártó. A központ várhatóan február végén érkezik meg, az üzembe helyezés pedig néhány napig eltart. Nagy László kijelentette: a tűz összességében mintegy 150 millió forintos kárt okozott. Ez az összeg tartalmazza az összes berendezés és a bútorok cseréjét, a helyiség helyreállítását, illetve a felújítást végző szakemberek bérét is. A Trafficom Kft. reményei szerint a kárt a biztosító megtéríti, a BKV-nak ugyanis teljes körű biztosítása van. A BKV költségvetését azonban az sem terheli meg, ha a biztosító mégsem fizet, vagy kevesebb pénzt ad. A telefonközpont és a technikai felszerelések ugyanis a Trafficom tulajdonában vannak.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.