Az MSZP fővárosi frakciója szerint májusban, „Budapest felszabadulása után” megkezdődhet a 4-es metró építése. Vajda Pál főpolgármester-helyettes és Gy. Németh Erzsébet frakcióvezető cáfolták Szálka Miklós fideszes városatya kijelentéseit a főváros közlekedési helyzetével kapcsolatban. A főpolgármester-helyettes tudatta: az MSZP fővárosi közlekedési programjának megfelelően úgy készítik elő a Bartók Béla út felújítását, hogy a Budapest-ellenes kormány távozása után megkezdhessék a metróépítést. Szerinte álságos Szálka Miklós szerdai kritikája. Parlamenti és kormányzati szinten ugyanis a Fidesz mindent megtesz a főváros ellehetetlenítéséért, pedig a 4-es metró egyaránt nélkülözhetetlen az olimpiához és a főváros fejlődéséhez.
Vajda kijelentette: az idén 50 milliárd forintot költenek el a közlekedési rendszer működtetésére és fejlesztésére. 2002-ben összesen 30 kilométernyi utat újítanak fel, és megkezdik a 2-es metróvonal rekonstruk-cióját is. Ez utóbbira három év alatt 22 mil-liárd forintot szánnak. Vajda Pál tudatta: az MSZP közlekedésfejlesztési programja szerint többek között rövidesen két új Duna-híd mellett tovább épül az M0-s, immár autópályaként, és emellett új villamosokat, trolibuszokat is vesznek.
Jobb ha figyel: változik a parkolási és behajtási rend a budapesti repülőtéren
