Két ponton tér el egymástól a Levegő Munkacsoport és Gy. Németh Erzsébet véleménye – közölte lapunkkal a környezetvédő szervezet elnöke. Lukács András tegnap tárgyalt Gy. Németh Erzsébet szocialista főpolgármester-jelölttel a Levegő Munkacsoport korábban elkészített ajánlásairól. Mint arról lapunkban beszámoltunk, az ajánlások azt tartalmazzák: milyen lépésekre van szükség a következő négy esztendőben Budapest környezetének megóvásához.
Lukács András elmondta: a két eltérő pont a 4-es metróról és az M0-s autóút északi Duna-hídjának megépítéséről szól. – Csupán abban értettünk egyet, hogy a 4-es metrót nem szabad a többi tömegközlekedési járat rovására megépíteni – közölte. Kijelentette: az új földalatti megépítése mellett szükséges a 2-es metró, a szentendrei HÉV, a villamosok és a trolik felújítása is.
Egyetértés volt abban is, hogy az M0-s autóút északi Duna-hídjának megépítése előtt ki kell alakítani a körgyűrű keleti szakaszát. Enélkül ugyanis az M3-as autópálya forgalma Újpestre és Óbudára zúdulna, elviselhetetlen forgalmat és környezetszennyezést okozva. A Levegő Munkacsoport szerint az autóút továbbépítésével együtt is káros lenne a környezetre a híd megépítése.
Gy. Németh Erzsébet Budapest megóvása érdekében egyik legfontosabb feladatának a tömegközlekedés korszerűsítését tartja. Kiemelte azt is: a városban már nem csökkenthető a zöld területek nagysága, a következő négy évben pedig megújításra vár a Városliget és a Népliget.
Mivel a két kritikus kérdésben nem közeledtek az álláspontok, ezért a felek két hét múlva újra leülnek tárgyalni.
Kényszersorozás: fojtogattak egy férfit az emberrablók + videó
