Továbbra sem lehet tudni, hogy ki finanszírozta a Fővárosi Dugó című százezer példányban megjelent, a nagyobb budapesti kereszteződésekben osztogatott főpolgármesteri kampánykiadványt. A Városházán ugyanis arról tájékoztatták lapunkat: a fővárosi útfelújításokat végző főbb cégek adták rá össze a pénzt, ezzel is eleget téve tájékoztatási kötelezettségüknek. Információink szerint azonban a kiadvány nyomdai elkészítésére a Geszti Péter érdekeltségébe tartozó Nemo Design cég adott megbízást. Ugyanez a társaság csinálja az Oktatási Minisztérium új arculatát, s Geszti részt vett az SZDSZ kampányának előkészítésében is. A fővárosi önkormányzat által fővállalkozóként a legtöbbet foglalkoztatott Hídépítő Rt.-nél és a Betonútnál nem tudnak a kiadványról. Az utóbbi vállalattól megtudtuk azt is, hogy a kivitelező cégek egy-egy nagyobb beruházás esetén lakossági fórumot szoktak tartani a környező utcák lakóinak, esetleg szórólapokkal tájékoztatják őket, ám újságok megjelentetésének költségeit még sohasem vállalták. Mint arról beszámoltunk, a kampányízű lapban interjú olvasható Demszky Gábor főpolgármesterrel és Vajda Pál (MSZP) főpolgármester-helyettessel. A cikkek nyugati példákkal magyarázzák a forgalmi dugókat, s számtalan ígéretet tartalmaznak a Városháza jelenlegi vezetőitől. A kiadványban nincs impresszum, csupán annyi olvasható benne, hogy készült a Főpolgármesteri Hivatal sajtóirodájának megbízásából. Előállítási költsége Czuk Dorottya városházi sajtófőnök szerint hárommillió forintba került. Tegnap erről tévesen harmincmillió forint jelent meg.

Szijjártó Péter: Új gázerőmű építéséről és magyar kőolajmező feltárásáról állapodtunk meg Törökországgal