Minőségi ízelítő Magyarországról

–
2002. 11. 07. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Két évvel ezelőtt négy olyan nagy hagyományú társaság hozta létre a Hungaricum Clubot, amelyek mindegyike több mint egy évszázada meghatározó módon van jelen a magyar asztali kultúrában. A Herendi Porcelánmanufaktúra Rt., a Pick Szeged, a Tokaj Kereskedőház és a Zwack Unicum azért döntött a Hungaricum Club létrehozása mellett, hogy az együttes fellépésből adódó többlet – a magyar márkák nemzetközi ismertségének erősítésén túl – az országimázs erősítéséhez és a hazánkról kialakított kép „jobbításához” is hozzájáruljon – nyilatkozta lapunknak Szuszky Tibor, a Herendi Porcelánmanufaktúra sajtómenedzsere.
A klubtagok egy-egy jellegzetes termékükkel közös terméket kreáltak, a Hungaricum ajándékcsomagot, amely az „Ízelítő Magyarországról” elnevezést kapta. A 21 ezer forintba kerülő protokollajándékot főleg a minisztériumok vásárolják, amely közül a külügyi tárca számít nagyfogyasztónak. A befolyt bevételt a tagok a klub működtetésére fordítják.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.