Két évvel ezelőtt négy olyan nagy hagyományú társaság hozta létre a Hungaricum Clubot, amelyek mindegyike több mint egy évszázada meghatározó módon van jelen a magyar asztali kultúrában. A Herendi Porcelánmanufaktúra Rt., a Pick Szeged, a Tokaj Kereskedőház és a Zwack Unicum azért döntött a Hungaricum Club létrehozása mellett, hogy az együttes fellépésből adódó többlet – a magyar márkák nemzetközi ismertségének erősítésén túl – az országimázs erősítéséhez és a hazánkról kialakított kép „jobbításához” is hozzájáruljon – nyilatkozta lapunknak Szuszky Tibor, a Herendi Porcelánmanufaktúra sajtómenedzsere.
A klubtagok egy-egy jellegzetes termékükkel közös terméket kreáltak, a Hungaricum ajándékcsomagot, amely az „Ízelítő Magyarországról” elnevezést kapta. A 21 ezer forintba kerülő protokollajándékot főleg a minisztériumok vásárolják, amely közül a külügyi tárca számít nagyfogyasztónak. A befolyt bevételt a tagok a klub működtetésére fordítják.
Ukrajna megfenyegette Magyarországot
