Szemléletformáló kampány

Hat igazgatóság létrehozásával új szervezeti struktúrát alakított ki a BÉT – mondta Horváth Zsolt vezérigazgató. Az átszervezés befejeződése után egy-két fővel csökkenhet a tőzsde létszáma. Előkészület alatt áll a tőzsde hároméves szemléletformáló programja, amelynek finanszírozásához a pénzügyi szektor vállalataira, a tőzsdei kibocsátókra és a költségvetésre is számítanak.

Zelei Béla
2002. 11. 05. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Részvénytársasággá válása után a BÉT szervezeti átalakulása is rövidesen befejeződik – adta hírül Horváth Zsolt az igazgatóság legfrissebb döntéseiről. Az utóbbi évek jelentős létszámcsökkentését nem követte eddig strukturális átalakítás, ezért most a tőzsdén folyó munkát hat új igazgatóság irányítása alá vonták.
Előkészítés alatt van a BÉT három évre tervezett, szemléletformáló programja: több információval akarják ellátni az intézményi és a magánbefektetőket, növelni a tőzsde átláthatóságát, erősíteni a befektetők tőkepiaccal szembeni bizalmát. A kommunikáció javítása során azonos információk elérését szándékozik a BÉT garantálni az összes befektetőnek.
Eddig 200 céget keresett meg a tőzsde a szemléletformáló kampányban való részvételre biztatva. A kampány finanszírozásában valamennyi, ahhoz csatlakozó szervezetre számítanak. Kérdésünkre az ügyvezető elmondta, hogy a kormánnyal jó kapcsolata van a BÉT vezetésének, s folynak a tárgyalások arról, hogy miképp fogja támogatni a tőzsde kampányát.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.