Csökkenő eredmények
A luxuscikkeket gyártó Gucci nettó profitjának 14,4 százalékos csökkenését jelentette a harmadik negyedévről. A Gucci kulcsüzletága, amely bőrtermékeket, köztük saját márkájú kézitáskákat fog át, megszenvedte a konkurens Louis Vuitton támasztotta versenyt. A Luis Vuitton- bőrárukból és más divatcikkekből 11,1 százalékkal többet adott el a harmadik negyedévben, mint egy évvel korábban.
Ötmilliós óraforgató
Az amerikai Orbita nevű cég piacra dobta az automataszerkezetű órák állandó felhúzottságát megoldó forgatóberendezéseit (watchwinder). A rózsafából készült szekrényekbe 24, 12, vagy 9 karórát lehet elhelyezni. Áruk mérettől függően 6 ezer dollártól 19 500 dollárig terjedhet.
Veszik a Panerait
Egyre nagyobb az érdeklődés a Richemont cég tulajdonába kerül Panerai órák iránt. Tavaly a Panerai elhatározta, hogy Mike Horn másfél évig tartó expedícióján teszteli az Luminor Arktos nevű modelljét. A Panerai órák ára 2800 eurótól 8000 euróig terjed, de kapható a piacon a második világháborús Mare Nostrum típus is, melynek ára 10 ezer euró felett van.
Lövöldözés volt egy oslói bevásárlóközpontban
