A Tour a kisáruszállítóhoz hasonlóan jórészt a harmadik generációs Corsa alapjaira épül. A kis ferde hátú hagyatéka többek között a sebességfüggő elektromos szervokormány, amely megkönnyíti a Corsánál nehezebb és nagyobb autó manőverezését: a 2,7 méteres tengelytáv ellenére mindössze 11 méter a fordulókör átmérője.
Míg egy furgon felfüggesztésével szemben a teherbírás az elsődleges elvárás, a Combo személyszállító változatánál a komfort és a biztonság iránti igény került előtérbe. Ebben jó partner az Opel dinamikus DSA futóműve. Mindazonáltal az autó terhelhetősége is tekintélyes: az 565 kilogrammos határ azt jelenti, hogy még öt utassal is biztonságosan megpakolhatjuk az alaphelyzetben 455 literes csomagteret. Ha pedig alkalomadtán teherautóként kívánjuk használni a kocsit, a hátsó ülések ledöntésével akár 2,3 köbméteresre növelhető a poggyásztér.
A Combo Tour utastere egyszerűen gigantikus. A megfelelő fejtér ebben a kategóriában nem kérdés, ám a 4,3 méter hosszú kocsiban a hátsó utasok is kényelmesen terpeszkedhetnek. Természetesen fejtámla és automata öv óvja mindhármukat, míg az ülőlapot úgy alakították ki, hogy ütközéskor megakadályozza a test kicsúszását. A magas építésnek köszönhetően az utastér kifejezetten levegős, a hatalmas üvegfelületek pedig olyan panorámát biztosítanak, amilyen egyetlen hagyományos személyautóban sem tapasztalható. A Combo Tour további előnye, hogy a nagy tér kifejezetten kínálja magát arra, hogy számos tárolórekeszt alakítsanak ki benne, az Opel mérnökei pedig természetesen éltek is ezzel a lehetőséggel, így a családi autó belseje kifejezetten praktikus.
A modell ugyanazzal a három motorral rendelhető, mint a Combo Van. Az egyetlen benzinmotor egy 1,6-os négyhengeres, 87 lóerővel. A dízelek kedvelőinek viszont van választási lehetőségük: az azonos dimenziókkal rendelkező 1,7 Ecotec common-rail motorok 65, illetve 75 lóerőt mozgósítanak.
Vastag hótakaró temette be a városokat, hatalmas a káosz + videó
