A pesszimizmust még egy újabb botrányszagú könyvelési eset is növelte: a Wall Street Journal Europe (WSJE) szerint a KPMG ellen tömegesével indítanak pert korábbi ügyfelei, mivel a partnervállalatokat az amerikai szövetségi adóhivatal adóelkerüléssel vádolja. Az adóoptimalizálási tanácsadás miatt perelt összeg egymilliárd dollár. A KPMG az értesülés nyomán hangoztatta, hogy csupán törvényes keretek között jártak el. Az adótanácsadó a WSJE szerint egy olyan lehetőséget tárt az ügyfelei elé, amely harmadik társaságok bevonásával a nyereségből veszteséget generált.
Tegnap reggel Tokióban 0,51 százalékkal gyengült a Nikkei 225 index, majd később a japán mutató után kullogtak a későn „ébredő” európai piacok is. A szigetországban egyedül a Nissan tudott olyan kedvező hírrel előrukkolni, ami pozitív árfolyamváltozást indukálhatott volna a tőzsdén. A Nissan autógyártó bejelentette, hogy a 2002– 2003-as pénzügyi évben profitja 50,7 százalékkal 6,32 milliárd dollárra emelkedett. A rekordméretű nyereséget a cég elsősorban azzal magyarázta, hogy az európai piacokon megjelenő új modelljei iránt nagy az igény, míg a luxusterméke, az Infiniti gyárrészleg az USA-ban tud nagyszámú eladásbővülést felmutatni. Az önálló Infinitit a Nissan a luxuskategória elérése céljából hozta létre, illetve láthattuk már a Toyotánál Lexus néven vagy a Mercedes-Benz esetében Maybach titulussal.
Budapesten a nyitáskor hatvanpontos emelkedést regisztráltak, de a nap nagy része később tartós gyengüléssel telt el. A BUX 1,05 pontos emelkedéssel zárt, de ezt a minimális emelkedést is csak a Matáv számláján lehetett jóváírni. A távközlési részvények ötforintos drágulásukkal, illetve az OTP-papírok változatlan árukkal tudták elérni, hogy a BUX ne essen át a „ló túloldalára”, és a pluszos térfelen zárjon.
Budapesti autós üldözés: Magyar Péter és Gyurcsány most közösen hazudott egy hatalmasat