Aba Botond, a BKV vezérigazgatója az Info Rádiónak nyilatkozva közölte: büszke arra, hogy a társaság a Forbes magazinban jelenhetett meg. A hirdetések árát olcsónak tartotta, szerinte ez éppen annyit tesz ki, mint amekkora az ő egészségügyi juttatása, amelyről lemondott. Elismerte, hogy az újság becsapta őket. Elfogadhatónak tartja a Forbes ajánlatát, amely szerint a lap internetes kiadásán jelentessenek meg PR-interjút.
A csődközelben lévő közlekedési társaság 3,5 millió forintot fizetett a négy oldalra tervezett, ám végül négy mondatban megjelent, Aba Botonddal készített PR-interjúért. Időközben kiderült, hogy a nemzetközi sajtóhirdetés nem egyedülálló, a BKV ugyanis a The Economist című angol gazdasági újságban is reklámozta magát. Ez utóbbiban „a budapesti közösségi közlekedésben rendszeresített jegyek megvásárlási lehetőségét” mutatták be egy PR-interjúban és egy hirdetésben. A BKV mellett több, a fővárosi önkormányzat résztulajdonában álló társaság, a vízművek és a csatornázási művek is hirdetéseket jelentetett meg a Forbes magazinban, amelyben Demszky Gáborral is készült egy interjú.
*
A fővárosi Fidesz–MKDSZ-frakció szerint újabb és újabb korrupciógyanús ügyletek tárulnak fel a városházán. A sorozat kezdődött a városházi vesztegetéssel, majd kiderült: a nagyobb útfelújítások kiválasztásánál nem volt valós verseny, most pedig az EU-val kapcsolatos tanulmányok elkészítésére bíztak meg – mintegy százmillió forint értékben – közbeszerzés nélkül külső cégeket – mondta Kupper András frakcióvezető.
Deák Dániel szerint látványosan Magyar Péter megrendelése a mai Medián-kutatás is