Hirdetés jelent meg nemrégiben az amerikai Forbes magazinban; arról tájékoztatott az újság, hogy akkor cselekszünk helyesen, ha a BKV Rt. járataival valósítjuk meg közlekedési terveinket. Három és fél millió forintot fizetett a cég a négyoldalasra tervezett, ám végül négymondatosra sikeredett reklámért, ami elgondolkodtató…
Ugyancsak elgondolkodtató, hogyan nyilatkozott a tranzakcióról Aba Botond, minden idők legstabilabb BKV-vezére, akit valószínűleg Patex Supergél pillanatragasztóval rögzítettek állomáshelyére tíz-egynéhány esztendővel ezelőtt. Azt mondta Aba Botond: a maga részéről büszke arra, hogy a társaság a Forbes magazinban jelenhetett meg.
A leghelyesebb az lenne, ha a háziorvos mielőbb megnézné Aba Botond fővárosi forgalmistát. Mert odáig rendben van, hogy bohócot csinált belőle a tömegtájékoztatás. A dolog ott válik riasztóvá, hogy félrevezetett Botond minderről dagadó kebellel nyilatkozik az őt kérdező médiumnak. Büszke vagyok, hogy négy teljes mondatomat csorbítatlanul közölte a Forbes magazin.
Három és fél millióért.
Közpénzből, persze.
Szép volt, Botond! Húzd ki magad!
Itt jegyzem meg, nem egészen érthető, miért kell fizetett hirdetésben ecsetelni a Budapesti Közlekedési Vállalat Rt. előnyeit, amikor egyszer nincs is konkurenciája a cégnek, sőt annyi az utas a viszonylatain, hogy cipőkanál segítségével kell becsukni az önműködő ajtókat.
A várható magyarázat szerint természetesen rövid időn belül megtérül a Forges magazin humuszába elültetett négy frappáns reklámmondat, a felajzott utazni vágyók szimpátiatüntetéseket rendeznek a Parlament, illetve az Akácfa utcai BKV-székház előtti placcon, miáltal a törvényhozás, illetőleg a Fővárosi Közgyűlés újabb milliárdokkal nyúl majd Botondék hóna alá…

Ámokfutó tartotta rettegésben Miskolcot, videón az autós üldözés