Minden eddigi várakozást felülmúl a 4-es metró építésének késedelme, hiszen még mindig nem írták alá egyik szerződést sem, s hiányzik a vasúthatósági engedély is. Medgyessy Péter 2003 februárjában azt mondta: az idén megindul a munka. Ebből semmi nem valósult meg, mint ahogy azokból az ígéretekből sem, hogy 2004 elején kezdődhet a beruházás. Jelenleg még sem az alapfinanszírozási, sem a kincstári, sem a főváros és a BKV Rt. közti szerződést nem írták alá. Az utolsó szakhatósági engedély is februárra várható, az első nemzetközi pályázatokat így tehát legkorábban tavasz végén írhatja ki a fővárosi önkormányzat a részmunkákra. Szakértők nem adnak sok esélyt arra, hogy tartani lehet a 2008-as átadási határidőt, a DBR metró-projektigazgatóságnál viszont úgy vélik: feszes tempóban még tartani lehet. Több mint hatmilliárd forintért építi át két év alatt a főváros a Baross téri metróállomást. A városüzemeltetési bizottság tegnapi ülésén jóváhagyta a beruházás engedélyokiratát. A megálló átépítésére azért van szükség, mert a 4-es metró építésekor az állomás jelenlegi kijáratát le kell zárni. Az új kijárathoz már liftet is építenek, így a mozgáskorlátozottak is használhatják majd a metrót. Szálka Miklós (Fidesz), a bizottság alelnöke lapunk kérdésére kijelentette: pozitívnak tartja, hogy megkezdődik a tömegközlekedés akadálymentesítése. Felhívta azonban a figyelmet, hogy a fővárosnak 2005-re minden közlekedési eszközt át kellett volna alakítania úgy, hogy azt a mozgáskorlátozottak is használhassák. – Mivel azonban látható, hogy a határidőre nem végez a főváros a feladattal, újabb halasztást kért, ezúttal 2010-ig – tette hozzá.
Ausztriai buszbaleset: magához tért a kómából a két túlélő