Nemzetközi szinten átlag két százalékkal, míg az Egyesült Államokban három százalékkal nőtt az on-line hirdetések piaca. A kutatók szerint ez a szint ugyan nem túl jó, de a jövőben is tartósan tarthatóvá válik. Az on-line reklámra költött büdzsé Európában 2005-re átlépheti az egymilliárd eurós határt, ha a mostani növekedés tovább folytatódik. A Forrester Research egész kontinensre kiterjedő felmérése szerint visszatért az optimizmus az on-line szektorba, egyre többen és egyre többet hirdetnek a neten. Ennek hatására az idén 12,5 százalékkal növekedett az on-line reklámra szánt összeg. A kutatás adatai szerint Európában még továbbra is a tradicionális médiumok hasítják ki a reklámtorta meghatározó részét, és az internet részesedése egyelőre csak egy százalék. A felmérés szerint ez az arány 2008-ra elérheti az 1,5 százalékot, és az on-line hirdetések értéke meghaladhatja az 1,4 milliárd eurót – írta a kreatív.hu. A klasszikus on-line hirdetések mellett például az e-mail kampányok jelentik a digitális marketing fejlődésének egyik legnagyobb mozgatórugóját – áll a kutatásban. A Forrester adatai szerint az európaiak 57 százalékának van jelenleg internetelérése, és a kontinens lakossága az idén várhatóan 47 milliárd euró értékben vásárolt termékeket és szolgáltatásokat a világhálón.

Megszólalt halálfélelméről és súlyos műtétjéről a TV2 sztárja