Versenyben az új Astra az ötös Golffal

A konkurens új Golffal szemben az Opel vadonatúj kompaktja csak 2004 elején kerül a szalonokba. A harmadik Astra 15 500 eurós alapáron sokkal többet nyújt, mint a kifutó modellváltozat - jelenti a FigyelőNet.

MNO
2003. 12. 14. 7:17
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ugyan az új Astra is ugyanúgy Frankfurtban mutatkozott be, mint a VW Golf és a Mazda3, ám míg utóbbi kettő valahol már kapható, az Opel büszkesége csak a 2004-es esztendőben kerül az utakra. Most már az alapár is ismert: a legszerényebb, 1.4-es benzinmotorral szerelt négyajtósért 15 500 eurót kell fizetni. A 90 lóerős 1.4-es mellett szerepel egy 105 lovas 1.6-os és egy 125 lovas 1.8-as is a kínálatban, míg a dízelpaletta kétféle 1.7-es CDTI-t jelent 80- ill. 100 lóerővel. Mindkét öngyulladós átlagfogyasztását öt liter alatt hirdetik, de a legszerényebb benzines beéri 6,2 literrel 100 km-enként. A legerősebb erénye pedig az, hogy közel 200-zal is lehet vele menni, és hogy 10,8 alatt gyorsul százkilométeres sebességre.

A kifejezetten modern külső fejlett technikát takar. A fokozatmentes lengéscsillapítás, az elődnél precízebb és direktebb elektro-hidraulikus szervokormány, az SMG-váltó és az elektronikus menetstabilizáló csak példa a számtalan Astra-újítás közül.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.