Bőkezű médiavásárlás a sporttárcánál

Kétszázmillió forintos összeget szán idén, a takarékosság évében a Gyermek-, Ifjúsági és Sportminisztérium (GYISM) úgynevezett médiavásárlási feladatokra – tudta meg a Magyar Nemzet. A tárca hirdetéseinek elhelyezésével és azok formátumainak megtervezésével a Media Insight Médiaügynökség Kft.-t bízták meg.

2004. 01. 22. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Saját költségvetéséből sokat fordít pályázati célokra a Gyurcsány Ferenc vezette GYISM, ez már a korábbi évekre is jellemző volt – nyilatkozta Szigetvári Viktor, a tárca sajtófőnöke. Kérdésünkre kifejtette: a bruttó 250 millió forintos megbízásra többek között azért volt szükség, mert a nyertes médiaügynökség olcsóbban és tervezettebben tudja elhelyezni a hirdetéseket, nyomottabb árakon, mint közvetlenül a sporttárca. A céget az elköltött összeg 1,2 százaléka illeti meg jutalékként. Véleménye szerint a nyílt közbeszerzési pályázat kiírásánál szempont volt az is, hogy a minisztérium a tízmillió forintot meghaladó hirdetések elhelyezésénél megsértené a közbeszerzési törvényt. Szigetvári Viktor a minisztérium 25 milliárd forintos költségvetéséhez képest nem tartotta soknak a bruttó 250 millió forintos megbízást. Mint fogalmazott, a Bozsik-program reklámmarketingjére például 140 millió forintot költött a tárca az előző kormány alatt.
Szijjártó Péter (Fidesz) szerint a GYISM vezetése átgondolatlanul használja fel a költségvetési pénzeket. Úgy véli, az olimpiai felkészülésre, a szakágak támogatására vagy például a fogyatékosok sportéleti támogatására alig jut pénz, az utóbbitól majdnem teljes egészében megvonták a forrásokat. Gyurcsány Ferenc nem célnak, hanem eszköznek, ugródeszkának tekinti munkahelyét, amelyet politikai ambícióinak akar alárendelni.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.