A médiaanalízist a fővárosi önkormányzat saját tulajdonú cége, a Studio Metropolitana Kht. készítette. A Budapestről szóló, 1999 óta megjelent cikkek 48 százaléka kritikát fogalmazott meg. Az írások ötvennégy százaléka foglalkozott a köztisztaság kérdésével, 41 százaléka pedig az árszínvonallal. Ezekben a cikkekben a szennyezett és a drága jelzővel jelölték a fővárost.
A köztisztasággal foglalkozó írások egy részében a budapestiek nem megfelelő magatartását bírálták a szerzők, ezek a cikkek az utcák és a terek koszosságáról, a kutyapiszokról, az omló vakolatokról és a falfirkákról szóltak. Az egyre kevesebb zöld terület, a Duna szennyezése, a rákospalotai szemétégető károsanyag-kibocsátása, a dugók okozta lég- és zajszennyezettség miatt viszont a városvezetést hibáztatták.
Az árszínvonalról szóló cikkeknek mindössze hat százalékában emlegették az olcsóságot, a többi a drágaságról szólt.
Az európai emberek békét akarnak















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!