A 2006-ban választókorúvá érő fiatalok politikai beállítottságával kapcsolatos közvélemény-kutatásokat is el kell végeznie a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) pályázatán nyertes Szonda Ipsos Kft.-nek, amennyiben a Közbeszerzési Döntőbizottság szabályosnak értékeli a tendert. A Heti Válasz által megkeresett adatvédelmi szakemberek ezzel kapcsolatban arra figyelmeztetnek: közvélemény-kutató nyomozhat éppen kiskorúak politikai vonzalmai után, ám mihelyst személyes adatokat firtat – lakáskörülményeket, anyagi helyzetet –, csak a szülők beleegyezésével teheti azt. Emlékezetes: a kormányzati kommunikációs feladatokhoz kapcsolódó felméréseket úgy sikerült elnyernie a Szondának, hogy abban a két kategóriában, amelyben a Magyar Gallup Intézet Kft. jobbnak bizonyult, új eljárást folytatott le a MeH. A Gallup emiatt a Közbeszerzési Döntőbizottsághoz fordult. Az összesen hatvanmillió forintos tendert elbíráló bizottságban helyet foglalt Hargitai Lilla is, a Magyar Reklámszövetség főtitkára. Hargitai édesapja a Szonda Ipsos PR-igazgatója volt, és jelenleg a miniszterelnöki kabinet vezető munkatársa.
A reklámszövetség vezetője Levendel Ádám, a Szonda Ipsos tulajdonos-ügyvezetője, Medgyessy Péter tanácsadó testületének koordinátora.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség