Különös felkérés a kormányzattól

2004. 01. 02. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A 2006-ban választókorúvá érő fiatalok politikai beállítottságával kapcsolatos közvélemény-kutatásokat is el kell végeznie a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) pályázatán nyertes Szonda Ipsos Kft.-nek, amennyiben a Közbeszerzési Döntőbizottság szabályosnak értékeli a tendert. A Heti Válasz által megkeresett adatvédelmi szakemberek ezzel kapcsolatban arra figyelmeztetnek: közvélemény-kutató nyomozhat éppen kiskorúak politikai vonzalmai után, ám mihelyst személyes adatokat firtat – lakáskörülményeket, anyagi helyzetet –, csak a szülők beleegyezésével teheti azt. Emlékezetes: a kormányzati kommunikációs feladatokhoz kapcsolódó felméréseket úgy sikerült elnyernie a Szondának, hogy abban a két kategóriában, amelyben a Magyar Gallup Intézet Kft. jobbnak bizonyult, új eljárást folytatott le a MeH. A Gallup emiatt a Közbeszerzési Döntőbizottsághoz fordult. Az összesen hatvanmillió forintos tendert elbíráló bizottságban helyet foglalt Hargitai Lilla is, a Magyar Reklámszövetség főtitkára. Hargitai édesapja a Szonda Ipsos PR-igazgatója volt, és jelenleg a miniszterelnöki kabinet vezető munkatársa.
A reklámszövetség vezetője Levendel Ádám, a Szonda Ipsos tulajdonos-ügyvezetője, Medgyessy Péter tanácsadó testületének koordinátora.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.