A szlovák TASR hírügynökség brit forrásokra hivatkozó jelentése szerint az MG Rover Lengyelország mellett döntött 750 millió font sterlinges (1,116 milliárd eurós) autógyár-építési beruházásának telephelyeként. A Rover a feltételezések szerint már benyújtotta a lengyel kormánynak üzleti tervét, ami tartalmazza a Varsó melletti korábbi Daewoo–FSO üzem átvételének ajánlatát. A szerződést júniusban írnák alá, a termelés pedig 2005 májusában kezdődhetne meg. A Rover szóvivője nem erősítette meg a Lengyelország melletti előzetes döntés tényét. „Sokkal összetettebb dologról van szó annál, hogy egyértelmű nyilatkozatot lehetne tenni az ügyben. A Daewoo–FSO üzem átvételéről még folynak a tárgyalások” – fejtette ki Suzanne Bartch. A Rover-befektetés megszerzéséért Szlovákia is megtett minden tőle telhetőt. A szlovák befektetésközvetítő-ügynökség vezetője, Jan Bajanek még nem kapott olyan értesítést, amely szerint a Rover már Lengyelország mellett döntött volna, ám a Hyundai szlovákiai beruházásának tükrében valószínűnek tartja a döntést. A Rover mellett Szlovákia három másik autógyárral is tárgyalásokat folytat termelőüzem-beruházásról. A három autógyár a Mazda, a Honda és egy meg nem nevezett amerikai cég. Megítélése szerint a kilencvenes évek eleje óta az országban lévő Volkswagen Slovakia és a Peugeot–Citroën építés alatt álló gyára, valamint a Hyundai mellett még egy vagy két autógyár működhet eredményesen Szlovákiában.

Magyar Péter nem vette észre, hogy saját magát ássa el