Bár az idén októberre tervezett belföldi és külföldi egészségturisztikai kampányát a Magyar Turizmus (MT) Rt. a csökkentett költségvetése miatt törölni kényszerült, a 2004. évi marketingterve szerint mégis kiemelt hangsúlyt helyez a gyógyturizmus pozíciójának megerősítésére és a hazánkban is egyre dinamikusabban fejlődő wellnessturizmus szélesebb körben való megismertetésére. Ennek érdekében részt vesz a kölni Bäder und Wellness vásáron november 28–30. között, az év elején pedig megjelentette a Gyógy+wellness kiadványt, amely tartalmazza a hazai gyógyfürdőket, gyógyszállodákat, aquaparkokat és wellness-szállodákat.
Márciusban elkészült az a gyógyfürdőket és wellness-szállodákat megjelenítő térkép, amely tartalmazza a gyógyvizek és a szállodák által nyújtott szolgáltatásokat.
Szoboszlai egy vadállat az ellenfél edzője szerint, és nem hisz a sérülésében















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!