Szakvásárokon propagálják a kínálatot

Hunyor Erna
2004. 05. 06. 16:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Bár az idén októberre tervezett belföldi és külföldi egészségturisztikai kampányát a Magyar Turizmus (MT) Rt. a csökkentett költségvetése miatt törölni kényszerült, a 2004. évi marketingterve szerint mégis kiemelt hangsúlyt helyez a gyógyturizmus pozíciójának megerősítésére és a hazánkban is egyre dinamikusabban fejlődő wellnessturizmus szélesebb körben való megismertetésére. Ennek érdekében részt vesz a kölni Bäder und Wellness vásáron november 28–30. között, az év elején pedig megjelentette a Gyógy+wellness kiadványt, amely tartalmazza a hazai gyógyfürdőket, gyógyszállodákat, aquaparkokat és wellness-szállodákat.
Márciusban elkészült az a gyógyfürdőket és wellness-szállodákat megjelenítő térkép, amely tartalmazza a gyógyvizek és a szállodák által nyújtott szolgáltatásokat.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.