Habár évek óta számottevően nő azoknak a könnyű testű gépeknek a száma, amelyek az üdülőváros határában lévő kiliti repülőtéren landolnak, illetve utasaik onnan indulnak tovább magyarországi légi portyára, Siófok önkormányzata úgy látja: a repülőteret működtető Budapest Airport Rt.-nek nincs koncepciója a légikikötő fejlesztésére. Mivel január 1-jétől lehetővé vált az önkormányzatok számára a repülőtéri vagyonszerzés is, Siófok képviselő-testülete tulajdonba venné a kiliti létesítményt, s ott jelentős, turisztikai célú fejlesztést valósítana meg. Gruber Attila országgyűlési képviselő, Siófok képviselő-testülete városfejlesztési bizottságának elnöke – aktív műrepülő – lapunknak azt mondta: vitathatatlan, hogy az utóbbi években a Budapest Airport Rt. korszerűsítette a reptéri technikát, egyebek közt az éjszakai üzemeltetés feltételeit, a légitársaságnak azonban nincs terve Kiliti fejlesztésére.
Több, főként megyei jogú város szándékához hasonlóan, Siófok a helyi tömegközlekedés üzemeltetését is vállalná. Az önkormányzat átvenné a Kapos Volán Rt.-től a helyi tömegközlekedési üzletágat, mert úgy véli: az elmúlt tíz-tizenkét évben kellő tapasztalatot szerzett a helyi közlekedés szervezésében, hat korszerű, helyi járatú autóbuszt vásárolt, s példás rendben tartja azok megállóhelyeit is. A Kapos Volán Rt. vezérigazgató-helyettese, Gaál Zoltán kérdésünkre azt válaszolta: Siófok szándékának mérlegelése az ÁPV Rt.-re, illetve a gazdasági és közlekedési tárcára tartozik. Ha ők úgy látják, akkor teljesítik Siófok kérését.
Az üdülőváros képviselő-testülete a minap úgy foglalt állás, hogy ha az ÁPV Rt., illetve a közlekedési tárca nemet mond a helyi tömegközlekedés üzemeltetésére vonatkozó kérelmükre, akkor Siófok felülvizsgáltatja a Kapos Volánnal kötött helyi autóbusz-közlekedési megállapodást.
Magyar Pétert nem zavarja öccse támogatása