Elképzelhetőnek, ám pillanatnyilag megvalósíthatatlannak tartja a londoni típusú „dugóadó” bevezetését Szálka Miklós (Fidesz), a Fővárosi Közgyűlés városüzemeltetési bizottságának alelnöke. A városatya szerint a dugóadó bevezetése valóban segíthetne a BKV anyagi gondjain, ám az átmenő forgalmat elkerülő út hiányában most nem lehet kiszorítani a városból.
Emlékezetes, a környezetvédő szervezetek már többször javasolták, hogy londoni mintára külön pénzt fizessenek azok, akik a belváros közútjait használják. A brit fővárosban sikeresen működik ez a rendszer, a belvárosban azóta ritkábbak a dugók, s az ott élők körében népszerű is az új rendszer.
Vajda Pál (MSZP) főpolgármester-helyettes szerint sem elvetendő az ötlet, ám szerinte hiányzik hozzá 8-9 milliárd euró, illetve tíz-tizenöt év. Mint mondta, először szükséges három új híd a Dunán, három körút a pesti oldalon, az M0-s befejezése a budai oldalon. Elengedhetetlen az elővárosi vasutak fejlesztése, illetve P + R parkolók építése is. Vajda szerint csak ezen feltételek teljesülése után lehetséges újabb adókkal csillapítani a forgalmat a belvárosban.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség