Ön Párizsban a rossz idő miatt lekéste egy járatunkat, és emiatt érzett haragját olvasói levél formájában a Malévre zúdította (Tisztelt Szerkesztőség!, Magyar Nemzet, 2005. január 21.).
A légi közlekedésben a menetrend meghatározó, az indulási időpont nem az adott légitársaság rugalmasságától vagy a járat kapitányának hozzáállásától függ. A repülőgép beszállítása után, amennyiben a gépnek bármilyen külső körülmény miatt a felszállási engedélyre várakoznia kell, az indulási lehetőség kockáztatása nélkül már nincs mód további utas felvételére. A Malév mindenkori menetrendje pontosan meghatározza, hogy repülőterenként, a repülőgép indulása előtt hány perccel kell legkésőbb jelentkezni a jegykezelésnél. A jegykezelésre történő késedelmes jelentkezést fentiek miatt egy légitársaság sem tudja elfogadni – bármi is legyen a késés oka, hiszen ezzel a többi, időben bejelentkezett utas indulását kockáztatná.
Ön, mint írja, kedvező áron vásárolta repülőjegyét, az ilyen kedvezményes repülőjegyek ugyanakkor szigorú kötöttségekkel járnak, például nem átírhatók, nem módosíthatóak. Ezért nem volt felhasználható a továbbiakban repülőjegyének visszaúti része.
Légitársaságunk rugalmasságát mi sem bizonyítja jobban, hogy a fentiek ellenére visszatérítettük Önnek a fel nem használt repülőjegyek árát. Ezért is furcsálljuk az ön felháborodását – miután panaszoslevelét még 2005. január 13-án megválaszoltuk –, és a visszatérítésről tájékoztattuk.
Ellentétben az Ön esetével, éppen az utasok visszajelzése alapján az elmúlt napokban a Malév nyerte el a „2004-es év légitársasága” díjat.
Malév Rt.

Halott csecsemőt találtak egy magyarországi üzem mosdójában