Országjárásba kezd a Fidesz

2006. 08. 25. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Több mint 368 ezer ember írta már alá a Fidesz Jó Reggelt Magyarország kiáltványát, ennyien tiltakoztak eddig a megszigorító Gyurcsány-csomag, s a kormánypártok hazug kampányígéretei ellen – közölte tegnapi sajtótájékoztatóján Varga Mihály, az ellenzéki párt alelnöke, az önkormányzati kampány irányítója. Arról is szólt, hogy a jövő hét végén Szolnokon tartja a Fidesz az évadnyitó hétvégéjét, amelynek legfontosabb eseménye a szeptember 3-ra, a városi sportcsarnokba meghirdetett nagygyűlés lesz. A párt politikusai ezután országjáró kampányba kezdenek. Szeptember első hétvégéjéig várják a Nem kell félni, nem fog fájni mottójú, képmutató plakátpályázatra benyújtandó alkotásokat, amelyeket a budapesti Felvonulási téren állítanak ki. Varga Mihály közölte, hogy a korábban ismertetetteknek megfelelően szeptember 23-án, a Hősök terén is nagygyűlést tartanak.
A Fidesz eddig lényegében semmit nem költött a kampányra, s várhatóan a töredékét fordítják majd erre a célra az MSZP-hez képest, amely már legkevesebb hatvanmillió forintot költött el az ezért.hu internetes oldaluk népszerűsítésére – mondta a párt alelnöke, aki felszólította Gyurcsány Ferenc miniszterelnököt és Demszky Gábor főpolgármestert, hagyjanak fel a közpénzekből történő kampányolással. Vidéken európai uniós élelmiszersegélyeket, kereskedelmi forgalomba nem hozható lisztet, tésztaféléket osztogatnak szocialista pártaktivisták, vagy MSZP-s vezetésű polgármesteri hivatalok – hívta fel a figyelmet Varga Mihály.
Lapunk is megírta, Demszky Gábor és helyettesei szintén az adófizetők pénzéből korteskednek a Nyitott városháza programsorozat keretében.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.