A kormánypropagandán nem spórolnak

2006. 12. 19. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hárommilliárd forintot különít el jövőre a kormányzat kommunikációra. Ez az a terület, ahol a takarékosság nem érvényesül majd. Ezenfelül az Európai Uniótól fejlesztésekre hazánkba jutó milliárdok négy százalékát szintén kommunikációra, illetve koordinációra lehet fordítani a következő években. Draskovics Tibor, az államreform-bizottság vezetője arra a kérdésünkre, hogy milyen szigorítások várhatók a kabinet jövő évi kommunikációs kiadásaiban, úgy fogalmazott: egy fillérrel sem költenek többet, mint amennyi forrást erre a célra elkülönítettek a költségvetésben. – Az a fontos, hogy jól költsük el a pénzt, nem arról kell beszélni, hogy egy adott hónapban vagy évben mire költünk százmillióval vagy egymilliárd forinttal több pénzt – jegyezte meg a kormánybiztos. Ez évre egyébként tavaly mindössze 730 millió forintot különítettek el a büdzsében kommunikációra, tehát egy év alatt 4,1-szeres emelkedésről beszélhetünk. A kormány azzal indokolja a PR-költségek megemelkedését, hogy a reformok olyan változásokkal járnak, amelyek mindannyiunkat érintenek, ezért a kabinetnek kötelessége mindent megtenni azért, hogy az intézkedések lényegét és részleteit mindenki megismerje.
Draskovics Tibor tegnap bejelentette azt is, hogy a kormány magán kezdte a takarékoskodást. A további reformintézkedésekről szóló javaslatot egyébként ma teszi le a kormány asztalára, s az államreform-bizottság vezetője szerint most jön csak a reformok a java.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.