Hárommilliárd forintot különít el jövőre a kormányzat kommunikációra. Ez az a terület, ahol a takarékosság nem érvényesül majd. Ezenfelül az Európai Uniótól fejlesztésekre hazánkba jutó milliárdok négy százalékát szintén kommunikációra, illetve koordinációra lehet fordítani a következő években. Draskovics Tibor, az államreform-bizottság vezetője arra a kérdésünkre, hogy milyen szigorítások várhatók a kabinet jövő évi kommunikációs kiadásaiban, úgy fogalmazott: egy fillérrel sem költenek többet, mint amennyi forrást erre a célra elkülönítettek a költségvetésben. – Az a fontos, hogy jól költsük el a pénzt, nem arról kell beszélni, hogy egy adott hónapban vagy évben mire költünk százmillióval vagy egymilliárd forinttal több pénzt – jegyezte meg a kormánybiztos. Ez évre egyébként tavaly mindössze 730 millió forintot különítettek el a büdzsében kommunikációra, tehát egy év alatt 4,1-szeres emelkedésről beszélhetünk. A kormány azzal indokolja a PR-költségek megemelkedését, hogy a reformok olyan változásokkal járnak, amelyek mindannyiunkat érintenek, ezért a kabinetnek kötelessége mindent megtenni azért, hogy az intézkedések lényegét és részleteit mindenki megismerje.
Draskovics Tibor tegnap bejelentette azt is, hogy a kormány magán kezdte a takarékoskodást. A további reformintézkedésekről szóló javaslatot egyébként ma teszi le a kormány asztalára, s az államreform-bizottság vezetője szerint most jön csak a reformok a java.
A betegek szeme láttára kellett újraéleszteni egy nőt a kecskeméti rendelőintézetben