Logóra, vitrinekre költ a BKV

Összességében akár százmillió forintos pazarlást jelenthetnek az egyébként válságos anyagi helyzetben lévő BKV marketingszolgáltatásokra és úgynevezett arculatfrissítésre kiírt újabb pályázatai.

2008. 07. 27. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A közlekedési cég azt állítja: a frissítésre „az új Budapest- arculat kialakítása és a 4-es metróberuházás miatt van szükség, nyílt versenyeztetési eljárással. A kiírásokra a fedezet a társaság elfogadott üzleti tervében megtalálható, semmiféle pluszköltséget nem okoznak.” A megújításra váró arculati elemek közé tartoznak többek között a dossziék, a füles táskák, az asztali és egyéb méretű zászlók, abroszok, megállóhelyjelző oszlopok, BKV-logók és vitrinek a végállomásokon. Szerettük volna az ügyről kikérni Budapest vezetőinek véleményét, ám kiderült, ők jelenleg kivétel nélkül nyaralnak.
Tarlós István, a Fidesz frakcióvezetője szerint a fenti ügy is arról árulkodik, hogy Budapest gazdátlanná vált, csak a bálványépítés zajlik gőzerővel.
Részletek a 4. oldalon

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.