A legnagyobb fenyegetést a Ferihegyi repülőtér üzemeltetője, a Budapest Airport (BA) jelenti a Malév számára, hiszen a repülőgépek tankolását a BA tulajdonában álló RÜK Kft. végzi. A magyar gépek naponta már csak kétszáz tonna kerozint kapnak a RÜK-től, az e feletti igényeiket külföldi repülőtereken kell kielégíteniük, mégpedig készpénzért.
Lapunk értesülései szerint a légitársaság öt-tíz milliárd forinttal tartozik a repülőtér-üzemeltetőnek. A Malév a munkavállalóival is folyamatosan vitában áll. A pilótákat tömörítő Hunalpa alelnöke, Kiss Kálmán azt mondta: nem értik, miért tartozik fűnek-fának a cég. A gépek nagy forgalmat bonyolítanak, az utasok megveszik a jegyeket, de a cég mégsem fizeti ki sem a kerozint, sem a reptéri illetéket, s beszállítóinak, leányvállalatai dolgozóinak is késve fizet.
Részletek a 13. oldalon
Társasházi lakás ég Budapesten