Minek a szimbóluma?
2002. június 26. Csillag István közlekedési miniszter és Demszky Gábor főpolgármester bejelentette: a Bosnyák térig meghosszabbítják a 4-es metró nyomvonalát.
2002. november 14. Medgyessy Péter miniszterelnök szerint a kabinet a tavaszi ülésszakon benyújtja a 4-es metró megépítéséről szóló törvényjavaslatot, és az év második felében megindul a munka.
2003. május 14. A kormányszóvivő tudatja: igen a 4-es metróra.
2003. június 23. Az Országgyűlés elfogadta a metrótörvényt.
2003. december 22. Szándéknyilatkozatot írt alá Medgyessy Péter és Demszky Gábor a 4-es metró építéséről.
2004. január 14. Kormánydöntés a 4-es metróról.
2004. január 19. Szerződéskötés az állam és a főváros között.
2004. május 26. Kormánydöntés a 4-es metró továbbépítéséről a Bosnyák térig.
2005. szeptember 29. Határozatot hozott a Fővárosi Közgyűlés a négyes metró Baross tér és Bosnyák tér közötti szakaszának kialakításáról.
2006. január 26. A Fővárosi Közgyűlés elfogadta a 4-es metró Kelenföldi pályaudvar és Bosnyák tér közötti szakaszának módosított engedélyokiratát.
2006. március 27. Letette a 4-es metró alagútjának alapkövét Demszky Gábor főpolgármester és Medgyessy Péter volt miniszterelnök, sokadszorra bejelentve a beruházás tényleges megkezdését.
2007. április 3. Demszky Gábor az első fúrópajzs Etele téri elindításakor bejelentette: „épül már a 4-es metró, amelyen 2010 végétől utazhatunk, és ez lesz a megújuló Budapest szimbóluma”.
Tömegbaleset történt a 3-as főúton Hevesben