Nemcsak az ajándék cascót nem tudja kifizetni a Suzuki Ász márkakereskedés: a lapunkhoz eljuttatott olvasói panasz szerint már a kifizetett autót sem képes átadni a megrendelőnek. Az olvasónk által kiválasztott autót a gyári raktárból kérte le a kereskedő tavaly októberben. Ez azért fontos, mert a megrendelési szabályzat a gyártókapacitástól teszi függővé a szállítási határidőt. A feltorlódott rendelések miatt 6-8 hét múlva ígérték az átvételt. Olvasónk türelmes volt, egészen addig, amíg a banktól meg nem érkezett az első törlesztőrészlet, december 15-i fizetési határidővel. Ekkor lett világos számára, hogy bár a pénzintézet átutalta az autókereskedő számlájára az autó árát, az továbbra sem képes átadni a gépkocsit.
Az ügyfél személyesen vitte el a csekket az autószalonba, amit a kereskedő annak rendje és módja szerint átvett tőle, mondván, befizetik helyette a pénzt. Kompenzációt is ajánlottak, először csereautót, majd grátisz tolatóradart. Aztán eltelt egy hónap, s megérkezett a második csekk is, aminek a sorsa ugyanaz lett, mint az előzőnek. Ezután olvasónk kapott a banktól egy telefont, amely szerint ha nem kapják meg az elmaradt törlesztőrészleteket, napokon belül felmondják a szerződést.
Ekkor derült ki, hogy bár a kereskedő ígéretet tett rá, mégsem fizette ki a bankkölcsön részletét. Most a bankhoz fordult a pórul járt ügyfél. Az ügyintéző ugyan megértette a problémát, de közölte, hogy mivel ők olvasónkkal vannak szerződésben, ha nem kapják meg a pénzt, felmondják a szerződést. Azt azért még hozzátette, hogy előfordulnak ilyen esetek, s valamennyi a Suzuki Ászhoz köthető.
Olvasónk ezek után a már késedelmi kamattal növelt törlesztőrészletről szóló csekkel kereste fel a szalont, a pénzt a cég igazgatója a jelenlétében utalta át. Kocsi azonban azóta sincs, csupán ígérgetések, magyarázkodások vannak. Ráadásul azóta kipattant a Suzuki Ász cascoügye, ami újabb bizonyítéka annak – vélte olvasónk –, hogy ez a cég úgy játszik az ügyfeleivel, ahogyan kedve tartja. A pórul járt ügyfél jogi lépéseket fontolgat.
Ellenőrizendő olvasónk történetét, kapcsolatba szerettünk volna lépni a Suzuki Ásszal, amely – honlapja szerint – ma is telitalálatnak tartja magát, és havi 8500 forintért ígér új autót. A részletekért a cég központi számát kell felhívni a leendő vásárlónak, amelyet azonban tegnap egyáltalán nem vettek fel, s e-mailünkre sem reagáltak. A piaci hírek szerint az Ásznak meg vannak számlálva a napjai. A Magyar Suzuki Zrt.-nél nem tudtak róla, hogy az egyik legnagyobb forgalmat bonyolító márkakereskedés – honlapjuk állítása szerint 19 ezer ügyfelük van – csődöt jelentett volna.
Világosan kiderül a legújabb hangfelvételből: hazudott Magyar Péter a tüntetések költségeiről - de honnan jöhet a pénz?