Tömegesen keresik fel a nyugdíjasok a két magyarországi IKEA áruházat a fővárosban – tudta meg a Pénzcentrum.hu. Az idős vásárlók ugyanakkor nem a svéd bútoráruház lakberendezési tárgyai iránt érdeklődnek, sokkal inkább az a hónap elején meghirdetett akció vonzza őket, amelyben száz forintért kínálnak tíz húsgolyót.
Az IKEA március elején meghirdetett kedvezményes ajánlatának célja az volt, hogy vásárlókat csalogasson üzleteibe, s a válság ellenére azt demonstrálja: a megaáruházban – függetlenül a pénztárcák vastagságától – továbbra is jól érezheti magát az egész család – nyilatkozta Gerőcs Vendel, a cég regionális PR-menedzsere.
Az áruház által mindössze száz forintért kínált menüben tíz svéd húsgolyó szerepel főttburgonya- körettel, tejszínes barnamártással és vörösáfonyadzsemmel. Emellett minden tizedik gombóc után tíz forintért egy kerámiatálkát is adnak a kígyózó sorokban álló érdeklődőknek. Az akció óta ugyanis főként hét végén, de hétköznapokon is tömegesen érkeznek a kispénzű nyugdíjasok az olcsó ebédért, s előfordul, hogy egyszerre több adagot is becsomagoltatnak – dacára annak, hogy az áruház hirdetése szerint az csak helyben fogyasztható el.
A gazdasági válsággal lecsökkent hazai fogyasztás a bútorkereskedelemben is érezteti hatását, azonban Gerőcs Vendel szerint a svéd IKEA továbbra is stabilan áll a piacon, viszont kedvezményes áraival egyre inkább a kispénzűeket célozza. A PR-menedzser szerint a vásárlók ma már többször is meggondolják, hogy mire költik a pénzüket, ezért minden másnál fontosabb tényező lett mára az alacsony ár – úgy tűnik, az étteremben is.
Napi balfék: Itt van Magyar Péter üzenete a nézőknek!