A lapunk birtokába került dokumentum szerint a július elsejétől kezdődő villámgyors átalakítás levezénylésére kormánybiztos kerül a MÁV élére. A szakmai elemzés végkövetkeztetése az, hogy az átalakítás anyagi terhét a MÁV Trakció Zrt. és a MÁV Gépészet Zrt. 2010-ben megvalósítandó eladásából lehet fedezni. – Bizonyára alig várják már egyes kormányhoz közel álló érdekcsoportok, hogy olcsón megszerezhessék az olyan MÁV-ingatlanokat, mint a megyeszékhelyeken épült igazgatóságok, iskolák vagy a nagy pályaudvarok környékén lévő, rendkívül értékes fővárosi vagyontárgyak – mondta lapunk kérdésére Fónagy János, a Fidesz szakpolitikusa. Félő, hogy a kormányzat ismét megkísérli a mellékvonalak leválasztását a közszolgáltató vasútról, hogy az önkormányzatokra tolja a fenntartás terhét.
Továbbiak a 11. oldalon
Itt a legújabb a hangfelvétel: elképzelhetetlenül sok pénze van a Tisza Pártnak, Magyar Péterék szórják a pénzt