Mitől emelkedett a Margit híd felújítási kerete hetek alatt a duplájára, miért kerül az eredeti tervekhez képest kétszeresébe a négyes metró, kik felelősek a közbeszerzési szabálytalanságokért, mi épül Budapesten az adófizetők több tíz-, sőt százmilliárdjaiból? Ezekre a kérdésekre a fővárosi ellenzék évek óta várja az MSZP– SZDSZ-es városvezetés válaszait, hiába. Tegnaptól már egy MSZP-s fővárosi képviselő, Havas Szófia is ezekre kíváncsi. – Nemcsak az önkormányzat pénzügyi és közbeszerzési bizottságában nem támogattam, de a Fővárosi Közgyűlés mai ülésén sem fogom megszavazni a költségvetés átalakítását, a Margit híd felújításához eddig megszavazott 13 milliárd forinton túl további 17 milliárd átcsoportosítását – mondta el lapunknak a politikus. Elfogadhatatlannak tartja, hogy a város képtelen elszámolni a nagyberuházásokkal. Frakcióvezetője, Steiner Pál szerint viszont nincsen beruházási botrány, és abban bízik, hogy erről a mai szavazásig sikerül is meggyőzniük Havast.
Demszky Gábor SZDSZ-es főpolgármester közben bejelentette: ő maga kéri az Állami Számvevőszék átfogó vizsgálatát az ügyben.
Bagdy Gábor (KDNP) tegnap benyújtotta javaslatát egy közgyűlési bizottság felállítására, az öszszes fővárosi beruházás kivizsgálására. Tarlós István (Fidesz) szerint hatalmas a káosz a városházán. Úgy vélte, a Margit hidat már tíz éve fel kellett volna újítani, de Demszkynek nem saját embereit kellene vizsgáltatnia, hanem válaszolnia kell a kérdésekre.
Nagy Márton alaposan helyretette a rémhíreket és hazugságokat terjesztő Magyar Pétert