Kétszázmilliót költ reklámra a vagyonkezelő

Hírösszefoglaló
2009. 07. 24. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kétszázmilliós keretösszeggel kötött szerződést a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. kommunikációs tevékenység elvégzésére – tudta meg a Magyar Hírlap.
A közbeszerzési eljárásra két cég tett ajánlatot, s az Allison & The Whizz Advertising Kft. lett a nyertes. E társaság 2001-ben jött létre az akkor nyolcéves piaci múltú Allison & Clemet Advertising és a The Whizz reklámügynökség fúziójából. – Ez a cég tette az olcsóbb ajánlatot – közölte a napilappal Száraz Gábor, az MNV szóvivője. A kétszázmillió forint keretösszeg, amelyből gazdálkodni lehet – tette hozzá. A szerződés addig lesz hatályban, amíg el nem fogy a pénz. A szóvivő azt is közölte, hogy a vagyonkezelő feladatkörébe tartozó pályázati kiírások, meghirdetett árverések kommunikációja és az ezekhez kapcsolódó arculati és reklámanyagok elkészítése lesz a nyertes feladata. Például ebből a pénzből készülnek majd a névjegykártyák és a borítékok. Az MNV-nek nincsen kapacitása ezen feladatok ellátására, ezért volt szükség a szerződés megkötésére – indokolta meg a lépést a szóvivő.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.