Kétszázmilliós keretösszeggel kötött szerződést a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. kommunikációs tevékenység elvégzésére – tudta meg a Magyar Hírlap.
A közbeszerzési eljárásra két cég tett ajánlatot, s az Allison & The Whizz Advertising Kft. lett a nyertes. E társaság 2001-ben jött létre az akkor nyolcéves piaci múltú Allison & Clemet Advertising és a The Whizz reklámügynökség fúziójából. – Ez a cég tette az olcsóbb ajánlatot – közölte a napilappal Száraz Gábor, az MNV szóvivője. A kétszázmillió forint keretösszeg, amelyből gazdálkodni lehet – tette hozzá. A szerződés addig lesz hatályban, amíg el nem fogy a pénz. A szóvivő azt is közölte, hogy a vagyonkezelő feladatkörébe tartozó pályázati kiírások, meghirdetett árverések kommunikációja és az ezekhez kapcsolódó arculati és reklámanyagok elkészítése lesz a nyertes feladata. Például ebből a pénzből készülnek majd a névjegykártyák és a borítékok. Az MNV-nek nincsen kapacitása ezen feladatok ellátására, ezért volt szükség a szerződés megkötésére – indokolta meg a lépést a szóvivő.
Ursulát reggelire
