Velencei-tavi magyar vállalkozások különleges akciót szerveztek honfitársaik megsegítésére. Árverésre bocsátják ugyanis a vendéglátással kapcsolatos szolgáltatásaikat mától azok a turisztikában érintett vállalkozók, akik – az előrejelzések ellenére – a szezon első felében sem tapasztalták a vendégforgalom jelentős növekedését a Velencei-tó környékén. A vállalkozók a Közép-dunántúli Regionális Marketing Igazgatósággal összefogva készítettek egy olyan internetes oldalt, ahol az ajánlatokat az eredeti ár 70 százalékkal csökkentett szintjéről indulva tehetik meg mindazon nagycsaládosok, akik olcsón szeretnének nyaralni.
A www.velencei-to.com oldalon licitálni lehet strandbérletekre, kulturális programokra szóló belépőjegyekre, szálláshelyekre, hangulatos vacsorákra és számtalan egyéb, a pihenéssel, sportolással, szórakozással kapcsolatos élményre.
Mivel anyagi haszna nemigen lesz ezen a turisztikai cégeknek, az önmagában is karitatívnak tekinthető akcióban a magyar vállalkozók további jótékonysági gesztusokat is tesznek a környezetvédelem jegyében.
– Ha már idén komoly bevételt nem is hoz a tó, legalább legyen élet a partján: a nagycsaládosok az általuk választott tételért nem pénzben fizetnek, hanem üres PET-, vagyis üdítős, ásványvizes műanyag palackokkal – áll az aukcióról lapunkhoz eljuttatott közleményben. A környezettudatosságra is nevelő kezdeményezésben tehát mindegy, mekkora flakonnal licitálnak a polgárok, a lényeg az, hogy a családok megsegítése mellett egyúttal a hagyományos szemétszállítás köréből kivonják a környezetet jelentős mértékben károsító több tonna műanyagot.
Magyar Péterék letagadták, hogy százmilliónál is többe került a Hősök terei tüntetés, most lebuktak