Páratlan társadalmi szerepvállalás

Bodacz Péter
2009. 08. 05. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Első helyezést ért el a Magyar Telekom a Braun & Partners Network által közzétett regionális társadalmi szerepvállalási (CSR) top 100 listán, amely a közép- és kelet európai régió legnagyobb árbevétellel rendelkező vállalatait rangsorolja CSR teljesítményük alapján. A régió száz legnagyobb vállalata közül a Magyar Telekom 79 százalékos teljesítménnyel végzett az első helyen a nemzetközi mezőnyben, ezzel a társaság mind a magyarországi, mind pedig a regionális CSR-listán az első helyre került.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója az elismerés kapcsán elmondta: büszkék arra, hogy ezúttal egy rangos nemzetközi megméretésben végeztek az első helyen. – A nagyszerű siker annak az elkötelezett munkának köszönhető, amelyet vállalatunk munkatársai végeznek egy élhetőbb és egészségesebb környezet és társadalom megteremtése érdekében. Kiemelkedő eredményeket értünk el a környezetkímélő infokommunikációs technológiák elterjesztése, a munkahelyi esélyegyenlőség megteremtése, az átláthatóság biztosítása és a civil szervezetekkel való együttműködés terén, a felelős vállalatirányításban, az érintettjeinkkel való kapcsolat menedzselésében. Mindezeket tudatosan, az üzleti célokkal összhangban, a fenntarthatósági és a társadalmi szerepvállalási stratégiánk mentén tesszük – fogalmazott Mattheisen, hangsúlyozva: infokommunikációs szolgáltatóként kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy eredményeikről ügyfeleik naprakész információkat kapjanak.

Új csatornákon az egészség.
Ősszel újszerű, úgynevezett multiplatformos digitális tartalomszolgáltatások indításával bővíti médiaportfólióját az Origo Zrt. és anyavállalata, a Magyar Telekom. A nagyközönség számára eddig ismeretlen üzleti logikára épülő szolgáltatások a tematikus televízió csatornák, a weboldalak és a mobil tartalomszolgáltatások integrált tervezésén és működtetésén alapulnak, amelyek egységes vizuális és tartalmi arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott megjelenéssel valósítják meg a médiakonvergenciát. A távközlési társaság 2009-ben két csatorna indítását tervezi, amelyek közül az egyik az időjárás, a klímaváltozás, a természet és az ember mindennapi kapcsolatának tematikája, a másik pedig az egészség, az egészséges életmód köré szerveződik.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.