Első helyezést ért el a Magyar Telekom a Braun & Partners Network által közzétett regionális társadalmi szerepvállalási (CSR) top 100 listán, amely a közép- és kelet európai régió legnagyobb árbevétellel rendelkező vállalatait rangsorolja CSR teljesítményük alapján. A régió száz legnagyobb vállalata közül a Magyar Telekom 79 százalékos teljesítménnyel végzett az első helyen a nemzetközi mezőnyben, ezzel a társaság mind a magyarországi, mind pedig a regionális CSR-listán az első helyre került.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója az elismerés kapcsán elmondta: büszkék arra, hogy ezúttal egy rangos nemzetközi megméretésben végeztek az első helyen. – A nagyszerű siker annak az elkötelezett munkának köszönhető, amelyet vállalatunk munkatársai végeznek egy élhetőbb és egészségesebb környezet és társadalom megteremtése érdekében. Kiemelkedő eredményeket értünk el a környezetkímélő infokommunikációs technológiák elterjesztése, a munkahelyi esélyegyenlőség megteremtése, az átláthatóság biztosítása és a civil szervezetekkel való együttműködés terén, a felelős vállalatirányításban, az érintettjeinkkel való kapcsolat menedzselésében. Mindezeket tudatosan, az üzleti célokkal összhangban, a fenntarthatósági és a társadalmi szerepvállalási stratégiánk mentén tesszük – fogalmazott Mattheisen, hangsúlyozva: infokommunikációs szolgáltatóként kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy eredményeikről ügyfeleik naprakész információkat kapjanak.
Új csatornákon az egészség. Ősszel újszerű, úgynevezett multiplatformos digitális tartalomszolgáltatások indításával bővíti médiaportfólióját az Origo Zrt. és anyavállalata, a Magyar Telekom. A nagyközönség számára eddig ismeretlen üzleti logikára épülő szolgáltatások a tematikus televízió csatornák, a weboldalak és a mobil tartalomszolgáltatások integrált tervezésén és működtetésén alapulnak, amelyek egységes vizuális és tartalmi arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott megjelenéssel valósítják meg a médiakonvergenciát. A távközlési társaság 2009-ben két csatorna indítását tervezi, amelyek közül az egyik az időjárás, a klímaváltozás, a természet és az ember mindennapi kapcsolatának tematikája, a másik pedig az egészség, az egészséges életmód köré szerveződik.
Aktivizálódik a nemzeti tábor
