A Gastroyal visszautasítja a vádakat

Olvasónktól
2009. 09. 06. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.



A Gastroyal márkanév régóta – több mint egy évtizede – egyet jelent a minőségi ebéd házhoz szállításával, hosszú ideje nagyon sok ember elégedett azzal a színvonalas szolgáltatással, amit a Gastroyal név fémjelez. Nem mellékesen a Gastroyal márka közvetve közel kétezer magyar embernek biztosít megélhetést. Ezért a lapban korábban megjelent, Titokzatos háttérügyek a Gastroyalnál című írás különösen sérti a márka jó hírnevét.
Éppen ezért az említett cikket olvasva mi mindannyian, akik érdekeltek vagyunk a Gastroyal jó hírében, sértve érezzük magunkat, és maximálisan elhatárolódunk bármiféle, a márkanevet beszennyező nyilatkozattól, különösen attól, hogy a Gastroyal névvel kapcsolatban maffiamódszereket emlegessenek. Annyit előrebocsáthatunk, hogy – az önök által közölt cikk szavaival élve – valóban titokzatos háttérügyletek zajlanak a Gastroyalnál, de nem a márka cégein belül, hanem házon kívül a márkát támadó módon, éppen a márka lejáratására.
Ennek érdekében teljesen valótlan állítások hangzanak el a cikkben: Az első és legfontosabb tény, hogy az abban szereplő házaspárnak, Mayer Zoltánnak és felségének, Varga Ilonának soha nem volt szerződése a Gastroyal Holding Kft.-vel. Ezt a kérésükre, többszöri nekifutásra eddig még a bíróság sem tudta perdöntő módon megállapítani. De valótlanság az is, hogy a Gastroyal Holding Kft.-nél értékesítési vezetőként dolgoztak. Mayer Zoltán és Varga Ilona a Clavell Kft.-vel álltak szerződésben, amely egy futárpostai tevékenységet ellátó cég, így értelemszerűen nem is szerezhettek piacot a Gastroyalnak, hiszen ők csupán futárok voltak. A Clavell Kft. erről szóló megbízási szerződést kötött velük, díjazásuk havi harmincezer forint volt.
Ezzel szemben ők azt állítják, ennél jóval többet kerestek. Ez könnyen bizonyítható, nézzük meg, vajon akkor többet is adóztak a jövedelmük után? Ha igen, ezzel bizonyíthatnák az igazukat.
A házaspár egyébként is igen sajátosan értelmezi a maga szerződését. Az általuk sugallt cikkben kétféle összegről is beszélnek, amit nem kaptak meg, annak ellenére, hogy szerintük őket jogosan megilletné. Vagyis ők maguk sem tudják eldönteni, mennyit is követelnek, s főleg, milyen jogcímen, megbízási díjként vagy munkabérként!
De a többi közt az sem felel meg a valóságnak, hogy ügyvédi felszólításra sem reagált ügyükre a Clavell Kft., hiszen a megbízási szerződés szerinti összeget ügyvédi letéti számlára helyezte el. Annál is inkább ezt tették, mert a Gastroyal márkanév tulajdonosa minden esetben megköveteli a márkanevet használó vállalkozásoktól a maximális jogkövetést, és tiltja az előítéletes magatartást.
Az viszont igaz, hogy a Gastroyal Holding Kft. ügyvezetője korábban nem reagált a Magyar Nemzet megkeresésére. Tényleg így tett, mivel nem is értette, miért kellene reagálnia, hiszen a cég soha nem állt szerződéses viszonyban az említett házaspárral. Mindezek után nem túlzás azt állítani, hogy a Magyar Nemzetet megkereső házaspár megdöbbentő története nem más, mint egy meghökkentő mese! Feltételezéseink szerint az egész ügy hátterében nem titokzatos háttérügyletek, hanem titokzatos méregkeverők állnak. Közülük hármat biztosan ismer a Gastroyal Holding Kft. Dóri Istvánné (Piliscsaba, 43 éves) és férje, Dóri István, valamint fia, Laposa Csaba ellen jelenleg is jelentős értékre elkövetett sikkasztás bűntettének alapos gyanúja miatt büntetőeljárás folyik. Vajon véletlenül „rabosították” őket?
A kérdésünk mindezek után csupán anynyi, hogy a jó hírének csorbításából eredő károkat vajon ki fogja a Gastroyalnak megfizetni. Ki fogja a sokéves kemény munkával felépített makulátlan üzleti megítélésükön esett csorbát kiköszörülni?

Dr. Török Mónika
ügyvéd

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.