Elmaradt tegnap a MÁV Zrt. igazgatósági ülése, pedig ennek napirendjén szerepelt volna Heinczinger István vezérigazgató igazgatósági tagságának megszüntetése. Az igazgatóság összetételének változtatását az indokolta, hogy a közlekedési kormányzat határozott szándéka elmozdítani Heinczinger Istvánt a menedzsmentből. Informátoraink szerint Hónig Péter már hetekkel ezelőtt kezdeményezte – közös megegyezéssel – szerződése felbontását, Heinczinger István azonban a múlt heti igazgatósági ülés előtt az utolsó pillanatban bejelentette, meggondolta magát. A cég vezérigazgatóságának folyosóin ezt azzal magyarázzák, hogy a vezérigazgató szocialista pártkapcsolatai erősebbek a közlekedési miniszterénél. Tény, hogy Antali Károly miniszteri megbízott többször úgy nyilatkozott, hogy hamarosan változás lesz a MÁV élén. Az elbocsátást azonban nehezíti, hogy a jelenlegi közhangulatban nem lehet olyan busás végkielégítést fizetni a vezérigazgatónak, mint azt remélte. Így aztán fennmarad a „kétfejűség” a MÁV-igazgatóságon, ami egyre kellemetlenebb Andrási Miklós elnök-vezérigazgató számára is. A két „erős ember” megkezdte a hatalmi harcát, ami mindenképpen árt az egyébként is nehéz helyzetben lévő közlekedési cégnek. Informátoraink szerint a belső viszonyok kaotikusak, a szakemberek távoznak, a pártejtőernyősök pedig egyre érkeznek.
Vonalbezárás. Nem közlekednek a Nyírvidéki kisvasút szerelvényei Herminatanya–Balsa, illetve Dombrád állomások között. Az ideiglenes szüneteltetés decemberig tart, amikor életbe lép az új menetrend, amely valószínűleg már nem számol ezzel a vasútvonallal. A megszüntetés okai között szerepel, hogy a két mozdonyhoz nincs alkatrész, továbbá a vasúti pálya állapota leromlott.
Soltész Miklós alaposan eligazította Mellár Tamást: ezért sem fognak önök bekerülni a következő parlamentbe