Szigorított a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) az emelt díjas SMS-ek küldésének és fogadásának rendjén. Mint ahogy az NHH közleményéből kiderül, az utóbbi években igen népszerű mobiltelefonos szolgáltatássá, egyben több milliárd forintos üzletté vált a csengőhangok, játékok, videoklipek, hírek, szöveges tartalmak megvásárlása. E szolgáltatásokat általában úgy lehet letölteni, hogy telefonunkon emelt díjas SMS-t fogadunk. Ugyanakkor a felhasználók sokszor nem értesülnek arról, hogy egy megrendeléssel valójában folyamatos szolgáltatásra, akár heti több SMS-re fizetnek elő, ami több ezer forintjukba kerülhet. Az NHH a beérkezett panaszok alapján a Vodafone-nál, a Pannonnál és a Magyar Telekomnál vizsgálta a szolgáltatást ismertető anyagokat, aminek nyomán mindhárom szolgáltatót arra kötelezte, hogy változtasson gyakorlatán. A hatóság a fogyasztók biztonsága érdekében előírta, hogy az előfizetésekkel ilyen típusú szolgáltatás automatikusan nem vehető igénybe, illetve azt, hogy az emelt díjas SMS-eket csak az ügyfél beleegyezésével továbbíthatja a mobilcég.

Melyik szó hiányzik a legismertebb közmondásokból? Csak keveseknek sikerül hibátlanul kitölteni!