Szakított magyar partnerével a Tesco

2010. 03. 15. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Úgy tűnik, nem sikerül betörnie az utaztatók piacára az olcsósággal taroló Tesco hipermarketláncnak. A csupán néhány hónapja a lánc égisze alatt életre hívott utazásközvetítő szolgáltatás internetes oldala hetek óta szünetel, miután a multicég január elején váratlanul felbontotta a szerződést a Tesco Travelt működtető, magyar tulajdonú kft.-vel. Ez érdekes, mert úgy tudjuk, a szerződés eredetileg több évre szólt, s a családi vállalkozásnak komoly, csupán évek múlva megtérülő beruházásra volt szüksége az első évben 500 milliós forgalomra számító Tesco Travel beindításához.
A Tesco tavaly júliusban indította a kispénzűeket célzó szolgáltatást, amely öt hazai utazási iroda kínálatát közvetítette a vásárlóknak. A hipermarket szóvivője a szerződésbontás után lapunknak cáfolta, hogy a láncnál megszűnne az utaztatás, helyette a partner cseréje történik szolgáltatásbővítés céljából.
A hoppon maradt korábbi partner, a TSC Travel Broker Kft. ügyvezetője, Schlégl Ildikó, a Turizmus online szakmai hírportálnak ugyanakkor a napokban azt nyilatkozta: a Tesco a mai napig titkolózik, így nem tudni, valójában mit takar a szolgáltatásbővítés, miközben az ígéretekkel ellentétben január óta arról is hallgatnak, hivatalosan ki lép a helyükbe.
A naponta 7–11 ezer látogatót jegyző Tesco Travel honlap „technikai okok miatt” jelenleg sem üzemel, így kérdéses, vannak-e függőben lévő útfoglalások, és mi lesz az azokra befizetett összegek sorsa.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.