Úgy károsította meg a vele szerződőket az autóreklámokat kínáló vállalkozás, hogy azoknak kezdetben 180 ezer, illetve 333 ezer forint úgynevezett regisztrációs díjat kellett fizetniük az Il Ferro számára. Cserébe a vállalkozás azt ajánlotta, hogy az ügyfelek új autójának részleteit átvállalja havi 40 ezer forintig, amennyiben egy hirdetőmatricát helyezhetnek el a gépjárművön, és azzal bizonyos mennyiségű kilométert tesz meg az autó tulajdonosa. A szerencsésebbekhez kezdetben rendszeresen megérkezett a havi juttatás, később azonban ezt befagyasztották. Így akadt olyan ügyfél is, aki a 180 ezer forintért cserébe az autójára ragasztott reklámmatricán kívül semmit nem kapott.
A főügyészség szerint a vádlottak irányítása alatt az Il Ferro Kft. összesen 2518 ügyféllel kötött hasznosítási és reklámszerződést úgy, hogy a vádlottak tisztában voltak azzal: a szerződésekben vállalt havi reklámdíj-fizetési kötelezettségnek a társaság egyáltalán nem, illetve csak két-három hónapig tud eleget tenni, mivel a cég hoszszú távú működése nem biztosított. Az ügyészség azok után emelt vádat, hogy 2007-ben a Budapesti Rendőr-főkapitányság vizsgálata nem állapított meg csalást az ügyben. Az eljárás a Fővárosi Bíróságon folytatódik.

"Elmentek ti a jó fenébe!" – Muri Enikő üzent a jobboldali érzelmű emberekre támadóknak