Egységes ügyfélszolgálat

<p>Egységesíti, egyesíti és egy platform alá szervezi az eddig szétszórtan működő ügyfélszolgálati webhelyeit a T-Systems. A fejlesztéssel egyablakos, széles kínálatú, nonstop ügyfélszolgálatot hozott létre a Magyar Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgálni hivatott üzletága, amely ezzel a kiadások lefaragására is lehetőséget kínál partnereinek.</p>

Bodacz Péter
2010. 10. 27. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Bár gyors folyamatnak nem nevezhető, egyre érezhetőbb törekvés mind a szolgáltató szektor cégei, mind pedig az állami hivatalok esetében, hogy ügyintézésüket igyekeznek egyszerűsíteni. Ez a költséghatékonyság mellett optimális esetben az ügyfeleknek is kedvez, hiszen csökken a sorban állásra szánt idő, kevesebb papírt kell kitölteni, ráadásul az ügyeket egy ablaknál, egy ügyintézőnél lehet intézni. Ez a célkitűzés természetszerűleg a virtuális világban is tetten érhető, hiszen szeptember végétől teljes portfólióval üzemel a Magyar Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló üzletága, a T-Systems ügyfélportálja. A My T-Systems névre keresztelt önkiszolgáló és ügyfélkapcsolati webhelyen a vállalati ügyfelek akár néhány kattintással elintézhetik legfontosabb ügyeiket. A virtuális ügyfélszolgálati térben megtekinthetik számlatörténetüket, vásárolhatnak új szolgáltatást és készülékeket, vagy akár azonnali szöveges üzenet váltásával – azaz chatelve – kaphatnak választ legégetőbb kérdéseikre. Az újítás nem kevesebbet jelent, minthogy a T-Systems ügyfeleinek ezentúl egyetlen lépést sem kell az ügyeik után menniük, hiszen a virtuális ügyfélszolgálat mindig kattintásnyi közelségben lesz hozzájuk. A My T-Systems központi ügyfélkiszolgáló portál megalkotásával „egyablakos”, nonstop ügyfélszolgálat áll rendelkezésre, amelynek segítségével az ügyfelek elektronikus formában intézhetik mobil-, vezetékes, távközlési vagy informatikai szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.
– Új önkiszolgáló portálunkkal az ügyintézés szabadságát biztosítjuk, s ezt egy lépésváltásnak tekintjük – nyilatkozta az új felület útra indítása kapcsán Papp István, a T-Systems vezetője. Mint fogalmazott, a Magyar Telekom vállalati ügyfelei mostantól online, kényelmesen és hatékonyan rendelkezhetnek az infokommunikációs technológiákon nyugvó szolgáltatásokkal, amelyekkel nem utolsósorban nagymértékben csökkenthetik adminisztrációs kiadásaikat is.
A társaság fejlesztése folytán az online ügyfélszolgálat mellett a My T-Systems felületén válik elérhetővé a webshop, ahol az ügyfelek minden telekommunikációs és informatikai szolgáltatást megrendelhetnek, a komplex mobilflotta- menedzsment, valamint a mobil és vezetékes számlainformációs szolgáltatások kezelői felülete, a Telemátrix, az irodai szolgáltatásokat nyújtó Virtualoso, illetve a vezetékes hang- és adatszolgáltatással kapcsolatos kereskedelmi ügyintézést lehetővé tevő EasyLine alkalmazás is. Az online ügyfélszolgálaton keresztül egyszerűen kitölthető űrlapok segítségével indíthatók el a legfontosabb ügyek, és ezen a menüponton keresztül kérhetnek és kaphatnak választ az ügyfelek a számláikkal kapcsolatos kérdéseikre is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.