Bár gyors folyamatnak nem nevezhető, egyre érezhetőbb törekvés mind a szolgáltató szektor cégei, mind pedig az állami hivatalok esetében, hogy ügyintézésüket igyekeznek egyszerűsíteni. Ez a költséghatékonyság mellett optimális esetben az ügyfeleknek is kedvez, hiszen csökken a sorban állásra szánt idő, kevesebb papírt kell kitölteni, ráadásul az ügyeket egy ablaknál, egy ügyintézőnél lehet intézni. Ez a célkitűzés természetszerűleg a virtuális világban is tetten érhető, hiszen szeptember végétől teljes portfólióval üzemel a Magyar Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló üzletága, a T-Systems ügyfélportálja. A My T-Systems névre keresztelt önkiszolgáló és ügyfélkapcsolati webhelyen a vállalati ügyfelek akár néhány kattintással elintézhetik legfontosabb ügyeiket. A virtuális ügyfélszolgálati térben megtekinthetik számlatörténetüket, vásárolhatnak új szolgáltatást és készülékeket, vagy akár azonnali szöveges üzenet váltásával – azaz chatelve – kaphatnak választ legégetőbb kérdéseikre. Az újítás nem kevesebbet jelent, minthogy a T-Systems ügyfeleinek ezentúl egyetlen lépést sem kell az ügyeik után menniük, hiszen a virtuális ügyfélszolgálat mindig kattintásnyi közelségben lesz hozzájuk. A My T-Systems központi ügyfélkiszolgáló portál megalkotásával „egyablakos”, nonstop ügyfélszolgálat áll rendelkezésre, amelynek segítségével az ügyfelek elektronikus formában intézhetik mobil-, vezetékes, távközlési vagy informatikai szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.
– Új önkiszolgáló portálunkkal az ügyintézés szabadságát biztosítjuk, s ezt egy lépésváltásnak tekintjük – nyilatkozta az új felület útra indítása kapcsán Papp István, a T-Systems vezetője. Mint fogalmazott, a Magyar Telekom vállalati ügyfelei mostantól online, kényelmesen és hatékonyan rendelkezhetnek az infokommunikációs technológiákon nyugvó szolgáltatásokkal, amelyekkel nem utolsósorban nagymértékben csökkenthetik adminisztrációs kiadásaikat is.
A társaság fejlesztése folytán az online ügyfélszolgálat mellett a My T-Systems felületén válik elérhetővé a webshop, ahol az ügyfelek minden telekommunikációs és informatikai szolgáltatást megrendelhetnek, a komplex mobilflotta- menedzsment, valamint a mobil és vezetékes számlainformációs szolgáltatások kezelői felülete, a Telemátrix, az irodai szolgáltatásokat nyújtó Virtualoso, illetve a vezetékes hang- és adatszolgáltatással kapcsolatos kereskedelmi ügyintézést lehetővé tevő EasyLine alkalmazás is. Az online ügyfélszolgálaton keresztül egyszerűen kitölthető űrlapok segítségével indíthatók el a legfontosabb ügyek, és ezen a menüponton keresztül kérhetnek és kaphatnak választ az ügyfelek a számláikkal kapcsolatos kérdéseikre is.
Dömötör Csaba: Magyar Péter és a Tisza Párt képviselői állva tapsolják az Európai Bizottság elnökének beszédét