Újabb fogyasztói csoport szervezésével foglalkozó cégre csapott le a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A hatóság ezúttal a Quantum Invest nevű vállalkozásra szabott ki 4,7 millió forintos bírságot, méghozzá azért, mert a társaság a nyomtatott sajtóban megjelent hirdetéseivel megtévesztette a fogyasztókat. A cég nagy példányszámú lapokban közölt reklámokat, ám ezekben a fogyasztói csoportok tulajdonságairól nem vagy nem egyértelműen adott tájékoztatást. Így például a szerencsének meghatározó szerepe van abban, hogy a polgár mikor szerezheti meg az általa kiválasztott vagyontárgyat. A GVH a bírság kiszabásával egyidejűleg megtiltotta a szóban forgó tájékoztatás további megjelentetését.
Mindeközben a versenyhivatal elnöke, Juhász Miklós egy szakmai fórumon tegnap úgy fogalmazott: erősíteni kell a GVH átlátható, ügyfélbarát működését. Az MTI tudósítása szerint a hatóság vezetője hosszabb távon célszerűnek tartaná az elektronikus ügyintézés bevezetését, valamint az iratbetekintés és az illetékek befizetésének egyszerűsítését. Juhász Miklós ugyanakkor számít a magyarországi vállalkozások jogkövető és etikus magatartására is. Mint mondta, a törvényeket tiszteletben tartó cégeket segíteni kell abban, hogy eligazodjanak a többféleképpen is értelmezhető hazai versenyszabályok között.

Csillagjegyek, akiknek csodás nyaruk lesz