Több fogyasztóvédelmi irodát is nyitott a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) az elmúlt napokban. A nyolc vidéki nagyvárosban működő ügyfélközpontok létrehozásának egyik célja az, hogy ne csak Budapesten élhessenek panasszal az ügyfelek a felügyeletnél, és tájékoztatásért se kelljen a fővárosba utazniuk. Balogh László, a PSZÁF alelnöke a távirati irodának elmondta: Debrecenben, Szegeden, Kecskeméten, Egerben, Győrben, Kaposváron, Zalaegerszegen és Székesfehérváron várják az irodák az ügyfeleket, de jövőre tovább bővülhet a hálózat. Az új irodákhoz forduló polgárok a pénzügyi folyamatokkal kapcsolatban kaphatnak tanácsokat, és jogász vagy közgazdász végzettségű, pénzügyi tapasztalattal rendelkező szakemberek segítenek nekik eligazodni a biztosítási, befektetési vagy banki termékekkel kapcsolatos kérdésekben. Hangsúlyozta, hogy az egyre bonyolultabb jogi konstrukciókban és a panaszok kezelésében független és szakszerű tanácsokat kaphatnak a hozzájuk fordulók. – Ha pedig a szolgáltatók és az ügyfelek vitáját nem sikerül rendezni peren kívül, akkor július 1-jétől a pénzügyi békéltető testületek nyújtanak majd segítséget – említette Balogh László. Az ügyfélközpontok címéről és nyitva tartásukról a felügyelet internetes felületén, a www.pszaf.hu oldalon lehet tájékozódni.
Miért verik egymást ripacs celebek a Sztárboxban? - videó