Vidéken terjeszkedik a PSZÁF

Hírösszefoglaló
2011. 04. 25. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Több fogyasztóvédelmi irodát is nyitott a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) az elmúlt napokban. A nyolc vidéki nagyvárosban működő ügyfélközpontok létrehozásának egyik célja az, hogy ne csak Budapesten élhessenek panasszal az ügyfelek a felügyeletnél, és tájékoztatásért se kelljen a fővárosba utazniuk. Balogh László, a PSZÁF alelnöke a távirati irodának elmondta: Debrecenben, Szegeden, Kecskeméten, Egerben, Győrben, Kaposváron, Zalaegerszegen és Székesfehérváron várják az irodák az ügyfeleket, de jövőre tovább bővülhet a hálózat. Az új irodákhoz forduló polgárok a pénzügyi folyamatokkal kapcsolatban kaphatnak tanácsokat, és jogász vagy közgazdász végzettségű, pénzügyi tapasztalattal rendelkező szakemberek segítenek nekik eligazodni a biztosítási, befektetési vagy banki termékekkel kapcsolatos kérdésekben. Hangsúlyozta, hogy az egyre bonyolultabb jogi konstrukciókban és a panaszok kezelésében független és szakszerű tanácsokat kaphatnak a hozzájuk fordulók. – Ha pedig a szolgáltatók és az ügyfelek vitáját nem sikerül rendezni peren kívül, akkor július 1-jétől a pénzügyi békéltető testületek nyújtanak majd segítséget – említette Balogh László. Az ügyfélközpontok címéről és nyitva tartásukról a felügyelet internetes felületén, a www.pszaf.hu oldalon lehet tájékozódni.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.