Tudatformáló médiakampánynyal, rendezvénysorozattal és pályázattal hívja fel a figyelmet a nők és férfiak társadalmi egyenlőségére, a családi életet támogató munkahelyek fontosságára, valamint az esélyegyenlőségre a szociális államtitkárság. A kampány célja, hogy növekedjen a nemek közti szolidaritás és partnerség, elsősorban a munka és a családi élet tekintetében. Emellett fontos szerep jut annak tudatosítására, hogy az egész Európát érintő demográfiai válság megoldásának egyik eleme a családok megbecsülése, a munka és a magánélet öszszeegyeztethetőségének elősegítése, amely a munkaerőpiac rugalmasabbá és családbarát szemléletűvé válása nélkül nem valósítható meg. Ennek érdekében a tárca megújult formában meghirdeti a Családbarát munkahely pályázatot, valamint május 5-től elindítja az EsélyNap 2011 fesztivált.
– A katasztrofális demográfiai helyzet 20-40 év múlva komoly gondokat okozhat a gazdaság és a népjóléti rendszerek területén – jelentette ki Soltész Miklós. A szociális ügyekért felelős államtitkár elmondta, a kormány célja, hogy a gyermekvállalás ne legyen egyenlő a szegénység vállalásával.
Szijjártó Péter: Magyarország elutasítja, hogy az EU katonai tanácsadókat küldjön Ukrajnába