
Noha a hibrid modellekkel nagyon jó pozícióban van, a Lexus nagyon készül az akkumulátoros-elektromos korszakra is. Nem akarják veszni hagyni a drága pénzért kifejlesztett, és 2022-ben piacra dobott RZ-t, ezért teljesen áttervezték: új akkumulátorral és hajtáslánccal folytatja pályafutását a szabadidő-autó.

A lítium-ion akkumulátor kapacitása immár 77 kWh, a fedélzeti töltő 22 kW-os, az akkumulátor-előkondicionálás javításával a villámtöltés időtartamát is lerövidítették. Nagyobb teljesítményűek a hajtómotorok, ami a típusjelzés változásában is tetten érhető, eddig 300e és 450e közül lehetett választani, a felfrissített technikánál 350e (227 LE/267 Nm) az alapszint, 500e esetén mindkét tengelyre kerül 1-1 ilyen hajtómotor (381 LE/534 Nm rendszerteljesítmény), új a kínálatot megkoronázó 550e F Sport változat, ahol 408 LE/534 Nm a rendszerteljesítmény. A nagyobb akkukapacitással és a hajtáslánc optimalizálásával akár 20 százalékkal sikerült növelni a hatótávolságot, az alapmodell akár 575 km-t tud egy feltöltéssel, az összkerékhajtású változatnál akár 500 km a hatótáv, míg az 550e F Sport akár 450 km-t tud.

Papíron nincs nagy különbség az 500e és az 550e F Sport között, hiszen csak 2 tized az előnye a 0-100 km/óra sprintnél a csúcsmodellnek – 4,4 illetve 4,6 másodperc –, a gyakorlatban óriási az eltérés, hiszen az F Sport esetén világszerte szériában adják a by-wire kormányzást, amelynél nem kormánykereket, hanem egy jeladót forgat a sofőr, a kerékelfordulás mértékét az elektronika szabályozza. Itt adják még az Interactive Manual Drive nevű funkciót, amely a vezetési stílustól függően szabályozza a gyorsításnál és lassításnál a menethangot az élmény javítása érdekében, egy 8 fokozatú automatikus váltónak felelnek meg a hangok. Az egyedi 20 colos felnik, a sportosabbra hangolt felfüggesztés, a légterelők és alumínium pedálok mellett a sportülések teszik még különlegessé az F Sport modellt. A felfrissített Lexus RZ 2025 őszén kerül az európai kereskedésekbe.