
A Suzukival közös Urban Cruiser és a három éve kapható bZ4X közé érkezik a Toyota legújabb villanyautója, amely C-HR+ névvel igyekszik kihasználni az egyébként hibrid/plug-in hajtással választható szabadidő-kupé sikerét. A villanyautó az e-TNGA alapra épül, karosszériája 4520 mm hosszú, 1870 mm széles, 1595 mm magas és 2750 mm a tengelytávolság, az ülések mögött 416 literes csomagtérnek van hely.

Alapesetben az első kerekek hajtottak, az 57,7 kWh kapacitású akkumulátorral 167 LE a motorteljesítmény, a szabványos hatótávolság 455 km. A 77 kWh kapacitású telepnél már 224 lóerős a hajtómotor, itt akár 600 km lehet a hatótávolság. Az összkerékhajtású modellnél 343 LE a rendszerteljesítmény, a 77 kWh kapacitású akkumulátorral 525 km-es hatótávolság realizálható, cserébe ez a változat szükség esetén 5,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra.

A hibrid/plug-in hibrid hajtású C-HR-hez képest a C-HR+ villanyautó karosszériája merevebb és alacsonyabban van a tömegközéppontja, ami sportosabb vezetést tesz lehetővé. Minden esetben ott a műszerfalon a 14 colos érintőképernyő, a fejegység fejlett kapcsolódó szolgáltatásokat kínál, például távolról lehet követni a töltésfolyamatot, s a többi. A Toyota C-HR+ 2025 második felében kerül az európai utakra, a vásárlókat pedig (évenkénti márkakereskedésben történő ellenőrzést feltételező) 10 év/1 millió kilométeres akkumulátorgaranciával akarják rábírni a villanyautó vásárlására.