
A versenyautó-konstruktőr Dallara 2017-ben dobta piacra saját utcai sportkocsiját, a Stradale modellnek 2 változata van, a pályanapokra optimalizált Barchetta és a közútra szánt Targa/Coupe. Ezek mostantól kezdve Laps és Landscapes névre hallgatnak, egyértelművé téve a felhasználási területet.

Teljesen új aerodinamikai csomagot készítettek az autónak, amelyhez felhasználták az EXP versenyautónál szerzett tapasztalatokat, az egyedüli látható változást az első sárvédők peremén elhelyezett szellőzőnyílások jelentik, amelyek az első fékek hűtését is segítik. A Laps modell esetén a szárnyakat maximális leszorító-erő állásba állítva (ez pár perces szerelést igényel) az elérhető leszorító-erő 855 kg, korábban ez 820 kg volt. Itt kell megemlíteni, hogy a Dallara Stradale saját tömege 855 kg, azaz 1:1 a saját tömeg/leszorító-erő arány. Ezzel párhuzamosan áthangolták a felfüggesztést, amelyben újak a szilentek, a lengéscsillapítók és a rugók, amelyek kényelmesebbé teszik a haladást, legyen szó a közútról vagy épp a rázókövekről.

Továbbra is a Fordtól származó 2,3 literes turbómotort használnak, amelynek a legújabb változata már teljesíti az Euro 6E előírásokat. A teljesítmény változatlanul 406 LE (6200/perc), a maximális nyomaték 500 Nm (2000-5000/perc), az egytömegű lendkerék alkalmazásával 7 kg-ot spórolnak meg. A Dallara Stradale 3,25 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, 5. fokozatban a 100-200 km/óra sprint 8,5 másodpercig tart, az elérhető csúcssebesség 280 km/óra. A felfrissített modellnél az Alcantarával kötött megállapodásnak köszönhetően sokkal nagyobb szabadsága van a vásárlónak a belső tér kialakításánál.