2024 óta Kínában is gyártják a helyi piacra a Ford Bronco terepjárót, mert csak így tudták elkerülni a luxusadót, és levinni az indulóárat 298 800 jüanra (15,2 millió Ft). Most bemutatták a helyi csúcsmodellt, a Grand Sand Dune, azaz Nagy homokdűne nevű kivitelt, amely
félúton van a normál modellek és a hivatalosan csak Észak-Amerikában forgalmazott Raptor között.

Nincs megerősített alváz, de megkapja a külső olajtartályos Fox lengéscsillapítókat használó, oldható kanyarstabilizátorral rendelkező HOSS 3.0 felfüggesztést a Ford Bronco Grand Sand Dune, a megerősített kormányszerkezetet is a Raptorból veszik át. Az Everglades modellről származnak az acél alsó védőlemezek és az acél lökhárítók.

A 17 colos alufelnikre 35 col átmérőjű terepmintás abroncsokat szerelnek – ezek miatt áthangolják a menetstabilizáló működését is. Csak az itt debütáló narancssárga fényezéssel választható a csúcsmodell, amit kockás zászlóra utaló grafikával látnak el, utóbbi megjelenik a műszerfalon az anyósülés előtti panelon is.

Nincs változás hajtás tekintetében, Kínában a
2,3 literes négyhengeres turbómotorral (275 LE/429 Nm) és tízfokozatú automatikus váltóval készül
csak a Ford Bronco, ez hajtja a Grand Sand Dune változatot is. Azok, akik kifizetik a 498 800 jüanos (25,3 millió Ft) vételárat, nemcsak gyors terepjárásra alkalmas felfüggesztést kapnak, de a tuningpiacról származó Bestop nyitható vászontetőt is, amely a gyári műanyag tető helyére szerelhető.